Mirajul interacţiunii cu prietenii/fanii de pe Facebook
Mirajul interacţiunii cu prietenii/fanii de pe Facebook
25 Jan, 2014 10:37
ZIUA de Constanta
2713
Marime text
După articolul despre metodele prin care putem creşte interacţiunea cu prietenii şi fanii de pe Facebook mi-am dat seama că am omis un aspect foarte important, o practică des întâlnită mai ales pe paginile de brand fără o strategie de conţinut în concordanţă cu nişte obiective de business.
Ştiu că astfel de materiale primesc multe like-uri, share-uri şi comentarii, dar reacţiile astea contează pentru tine – compania – doar dacă comercializezi produse care ar avea orice fel de legătură cu materialele în cauză. Spre exemplu, dacă tu produci căni insripţionate cu mesaje amuzante, e foarte normal să faci poze cu cănile şi să le pui pe Facebook. La fel, dacă eşti cinematograf e normal să pui trailere şi secvenţe din filmele pe care urmează să le difuzezi.
Articolul integral pe http://marketing20.ro/mirajul-interactiunii-cu-prieteniifanii-de-pe-facebook.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Ştiu că astfel de materiale primesc multe like-uri, share-uri şi comentarii, dar reacţiile astea contează pentru tine – compania – doar dacă comercializezi produse care ar avea orice fel de legătură cu materialele în cauză. Spre exemplu, dacă tu produci căni insripţionate cu mesaje amuzante, e foarte normal să faci poze cu cănile şi să le pui pe Facebook. La fel, dacă eşti cinematograf e normal să pui trailere şi secvenţe din filmele pe care urmează să le difuzezi.
Articolul integral pe http://marketing20.ro/mirajul-interactiunii-cu-prieteniifanii-de-pe-facebook.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii