Premieră GpeC - o zi întreagă de E-Commerce şi Online Marketing în exclusivitate cu Bryan Eisenberg
Premieră GpeC - o zi întreagă de E-Commerce şi Online Marketing în exclusivitate cu Bryan EisenbergGPeC aduce pentru prima dată în piaţa de e-commerce din România conceptul „All Day Special Guest Event”, dedicând o zi de eveniment exclusiv lui Bryan Eisenberg, „Guru în User Experience”, aşa cum a fost numit de eConsultancy - cea mai importantă comunitate de marketeri şi specialişti în e-commerce la nivel global. Aflată la a 11-a ediţie anuală, GPeC este cea mai importantă conferinţă de E-Commerce & Digital Marketing din Europa Centrală şi de Est.
Pe 16 şi 17 noiembrie 2016 are loc, la Bucureşti, GPeC Summit & Gala Premiilor eCommerce - evenimentul de referinţă în comerţul online.
Ziua de 16 noiembrie îi este dedicată exclusiv invitatului special Bryan Eisenberg, autoritate recunoscută la nivel internaţional în marketing online, optimizarea ratei de conversie, user experience, persuasiune şi personalizarea conţinutului.
Pe tot parcursul zilei, Bryan va dezvălui cele mai bune strategii pentru creşterea vânzărilor, tactici de promovare online, tehnici de persuasiune, secretele content marketing-ului de succes, modurile în care poţi asigura cea mai bună experienţă utilizatorilor site-ului tău, cum să testezi şi, mai ales, ce să faci cu rezultatele pentru a optimiza conversiile şi pentru a vinde mai mult.
Nu va lipsi nici sesiunea de întrebări şi răspunsuri „Ask Bryan Anything”, pe care niciun jucător ce activează în piaţa de e-commerce şi marketing online nu ar trebui să o rateze, fiind o şansă unică de a adresa întrebări celui care a contribuit la creşterea vânzărilor gigantului Amazon.
Bryan Eisenberg este autorul bestseller-urilor editate de prestigioasele publicaţii Wall Street Journal, Business Week, USA Today şi New York Times: „Call to Action”, „Waiting For Your Cat to Bark?” şi „Always Be Testing”, fiind şi co-fondator şi Chairman Emeritus al Digital Analytics Association - cea mai importantă asociaţie de web analytics la nivel global.
Bryan este recunoscut drept o autoritate în marketing online şi optimizarea conversiilor, de aceea articolele şi cărţile lui au fost citate de: The Wall Street Journal, The New York Times, Business 2.0, CXO Europe, Advertising Age, CNN, Forrester Research, Jupiter Research, Miami Herald, Publish, Internet Advertising Report (IAR), Chicago Business Tribune, Inc Magazine, Entrepreneur, Target Marketing, DM News, Microsoft’s bCentral, MarketingSherpa, the Toronto Star, Smart Money & Internet Retailer.
Deloc în ultimul rând, Bryan este unul dintre cei mai apreciaţi speakeri la nivel internaţional, fiind invitatul special al celor mai importante conferinţe de e-commerce şi marketing online din lume, organizate de: Gultaggen, Shop.org, Direct Marketing Association, DreamForce, eConsultancy, Emerce sau Canadian Marketing Association.
Pe 16 noiembrie 2016, Bryan Eisenberg va susţine în exclusivitate evenimentul „GPeC Special: All Day Bryan Eisenberg” #GPeC_AllDayBryan #GPeC_ADB din cadrul GPeC Summit - aducând în România nu mai puţin de şase ore de conţinut premium pentru oricine activează în E-Commerce şi Digital Marketing.
„GPeC Special: All Day Bryan Eisenberg” este primul eveniment de acest fel din piaţa românească de e-commerce, desfăşurându-se la Bucureşti pe data de 16 noiembrie 2016, în deschiderea GPeC Summit.
Potrivit organizatorilor, surprizele nu se opresc aici: pe 17 noiembrie vor urca pe scena GPeC Summit alte nume sonore are industriei de profil atât din ţară, cât şi din străinătate. Tot pe 17 noiembrie are loc şi GPeC E-Commerce Expo (expoziţie B2B între furnizorii de servicii e-commerce şi magazinele online), iar seara se va încheia cu a XI-a ediţie anuală a Galei Premiilor eCommerce - Festivitatea de Decernare a Premiilor în Comerţul Electronic din România.
„În zilele de 16 şi 17 noiembrie aducem un adevărat festin de conţinut e-commerce premium de la experţii de top la nivel internaţional. Bryan Eisenberg este considerat worldwide drept părintele optimizării conversiilor şi un specialist de mâna întâi în ceea ce priveşte online marketingul, user experience şi personalizarea conţinutului, aşadar, suntem mai mult decât entuziasmaţi să livrăm industriei de profil primul eveniment dedicat unui adevărat guru - adică şase ore de conţinut la superlativ. Este o premieră de care suntem mândri”, spune Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.
„Să nu credeţi că surprizele se opresc aici, pentru că pe 17 noiembrie ne vom întâlni cu unii dintre cei mai buni specialişti autohtoni şi de peste hotare, iar întreaga zi va fi un adevărat maraton de e-commerce, care va culmina cu răsplătirea performanţelor magazinelor online şi a celor mai buni jucători din piaţă în cadrul Festivităţii de Premiere Gala Premiilor eCommerce”, adaugă Radu.
Înscrierile la GPeC Summit, 16-17 noiembrie, sunt în plină desfăşurare şi se pot face pe website-ul evenimentului, la www.gpec.ro. Până pe 27 octombrie, doritorii pot achiziţiona biletele de acces la un preţ semnificativ redus prin oferta early-bird, adică vor plăti doar 79 EUR + TVA/persoană pentru cele două zile de eveniment, în loc de 119 EUR, cât va fi preţul standard în perioada 28 octombrie - 11 noiembrie.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp