Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
20:52 24 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Premiile în Comerţul Electronic Românesc vor fi decernate pe 16 noiembrie

ro

24 Oct, 2016 21:31 11809 Marime text

Câştigătorii anului în comerţul electronic românesc vor fi desemnaţi în cadrul celei de-a 11-a ediţii anuale a Galei Premiilor eCommerce - festivitate care va avea loc pe 16 noiembrie 2016, la Bucureşti. Nu mai puţin de 90 de magazine online îşi dispută titlul „Magazinul Anului în e-Commerce”, în urma Competiţiei GPeC desfăşurate în perioada aprilie - octombrie. 
 
Competiţia Magazinelor Online GPeC este cea mai complexă din online-ul românesc, fiecare comerciant înscris fiind analizat prin peste 120 de criterii de evaluare şi în două etape de jurizare - la momente diferite de timp - pentru a observa evoluţia lui pe parcursul competiţiei. Scopul competiţiei este, de 11 ani de la înfiinţare, de a contribui la creşterea calităţii serviciilor magazinelor online în raport cu clientul final şi la profesionalizarea industriei de e-commerce.
 
Peste 100 de magazine online şi-au exprimat intenţia de participare în Competiţia GPeC anul acesta, însă doar 90 au întrunit şi respectat criteriile de preselecţie GPeC. Lista acestora poate fi consultată pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/participanti-gpec/
 

„Din păcate pentru întreaga piaţă, încă mai sunt magazine care aleg să nu publice pe site informaţiile complete de contact, aşa cum cere legislaţia în vigoare... sau magazine care cumpără baze de date de adrese de e-mail şi se promovează făcând spam... ori aşa-zisele magazine de la care nu poţi comanda decât telefonic... Pe toate le-am eliminat din Competiţia GPeC şi am rămas cu 90 de comercianţi responsabili, care îşi doresc să fie transparenţi cu clienţii şi să crească sănătos, alături de industrie. Ei merită toate aplauzele!”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.

 
Până pe 26 octombrie, cele 90 de magazine online se află în etapa finală de jurizare. Prima etapă s-a încheiat în iulie anul acesta, iar de atunci magazinele au avut timp să remedieze problemele semnalate de Juriul GPeC în urma acesteia, pentru a intra mai bine pregătite în etapa finală.
 
Juriul Competiţiei GPeC 2016 este format din nu mai puţin de 23 de specialişti în e-commerce şi marketing online, cu o experienţă incontestabilă în domeniu: Adrian Ichim (Advanced Ideas), Adrian Pintilie (Extended), Alexandru David (Creadiv), Alexandru Lăpuşan (Zitec), Anabela Luca (Ad Lemonade), Andreea Moisa (Beans United), Andrei Avădanei (DefCamp), Bianca Dăncilă (GripAds), Bogdan Manolea (Trusted.ro), Cătălin Emilian (RTB House), Cosmin Dărăban (Silkweb), Cosmin Năstasă (Edge), Cristian Ignat (Canopy), Dan Vîrtopeanu (Breeze Mobile), Daniel Ene, Doina Vîlceanu (ContentSpeed), Dorin Boerescu (2Performant), Eugen Potlog (Conversion), Horia Neagu, Lucia Ciucă (Quantum Data Science), Mihai Vînătoru (DWF), Răzvan Acsente (OLX), Răzvan Gavrilaş (cognitiveSEO).
 
Juraţii GPeC au analizat website-urile magazinelor online trecând prin peste 120 de criterii pentru fiecare site şi analizând cele mai importante aspecte care contribuie la succesul unui business online - de la usability, design, SEO, securitate, adaptarea la device-uri mobile şi aspecte juridice, până la calitatea serviciilor magazinelor online, plasând inclusiv comenzi de mystery shopping.
 
Magazinele care obţin cele mai bune punctaje în urma celor două etape de evaluare vor fi desemnate câştigătoare în cadrul Galei Premiilor eCommerce, care se va desfăşura în seara de 16 noiembrie şi al cărei amfitrion va fi vedeta Pro TV George Buhnici.
 
Pe lângă premiile acordate magazinelor online, vor fi răsplătite performanţele celor mai importante companii din domeniu - furnizorii de soluţii şi servicii e-commerce, în baza votului consultativ cu Comunitatea GPeC.
 
A 11-a ediţie anuală a Galei Premiilor eCommerce face parte din evenimentul GPeC Summit, care va avea loc în zilele de 15 şi 16 noiembrie la Bucureşti şi va reuni unii dintre cei mai buni specialişti internaţionali şi români în e-commerce şi digital marketing. Invitatul special al GPeC Summit este Bryan Eisenberg, care va susţine evenimentul special „GPeC All Day Bryan” pe 16 noiembrie - o zi întreagă cu omul-cheie care a contribuit la creşterea vânzărilor gigantului Amazon.com.
 
Biletele de acces la GPeC Summit & Gala Premiilor eCommerce sunt puse în vânzare pe website-ul organizatorilor, iar până pe 27 octombrie 2016 (inclusiv) doritorii au parte de preţuri semnificativ reduse prin intermediul ofertei Early-Bird. Mai multe detalii despre speakerii anunţaţi şi înscrieri, pe website-ul GPeC: http://www.gpec.ro/gpec-summit-noiembrie/
_______________________________________________
GPeC 2016, ediţia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier - liderul pieţei de curierat din România.

Eveniment susţinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Limousine Service: Citylimo
Official Radio: KissFM
Mândri să fim susţinuţi de:
Partener media principal: ecomTEAM
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii