Singurele 10 reguli pentru companiile care vor miza pe social media în 2014 în România
Singurele 10 reguli pentru companiile care vor miza pe social media în 2014 în România
14 May, 2014 08:59
ZIUA de Constanta
2279
Marime text
Pentru fiecare dintre aceste reguli, există capitole întregi cu noţiuni şi practici, capitole pe care le afli dacă mergi la un training dedicat sau dacă ai suficient timp la dispoziţie pentru experimente şi zeci de articole citite în fiecare zi.
Articolele cu trenduri globale în social media în 2014, apărute în ultima lună precum ciupercile după ploaie, se aplică în România în proporţii extrem de mici, deci nu vă bazaţi foarte tare pe ele.
1. Facebook şi Youtube sunt singurele reţele de socializare care pot face diferenţa într-o campanie online. Instagram creşte frumos, dar nu suficient, Twitter stagnează de luni bune, Linkedin nu are farmec, iar Pinterest aproape că nu există.
2. Imaginile sunt de aur în social media. Cumpărate, nu furate de pe internet.
3. Orice companie care activează în social media trebuie să investească mai mult în customer care. Timp de răspuns cât mai mic şi acoperire cât mai mare pe întrebările primite online.
4. Concursurile cu Like şi Share sunt bani aruncaţi pe fereastră dacă miza e creşterea interacţiunii pe pagina de Facebook.
5. Blogurile reprezintă în continuare o componentă importantă de umanizare a campaniilor online. Mizaţi pe colaborări pe termen lung.
Articolul integral Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Din aceeași categorie Facebook îndeamnă companiile să publice mai multe linkuri pe paginile din reţea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii