Strategia de comunicare pe Facebook pentru industria de turism
Strategia de comunicare pe Facebook pentru industria de turism
14 Feb, 2014 09:31
ZIUA de Constanta
3236
Marime text
Mecanismele Facebook
Înainte să te apuci de orice strategie de comunicare pe Facebooktrebuie să înveţi şi să înţelegi partea tehnică a acestei reţele de socializare. Cum sunt afişate mesajele pe Newsfeed? Cum se foloseşte Promote Post şi ce efect are această funcţionalitate? Ce informaţii poţi obţine din Facebook Insights? Cum se setează corect o campanie de Facebook Ads? Răspunsurile la aceste întrebări trebuie ştiute şi puse în practică.
Teoretic, mecanismele de publicitate de pe Facebook sunt mecanisme standard de publicitate online şi se abordează la fel, dar Facebook are câteva particularităţi importante fără de care nu poţi răspunde la o întrebare aparent banală: de ce să fac Facebook Ads când pot să fac display? Uneori chiar trebuie să faci display, iar alte ori ai putea obţine rezultate mai bune folosind Facebook, dar până nu înţelegi partea tehnică nu poţi alege corect între aceste două variante.
Articolul integral pe http://marketing20.ro/facebook-pentru-turism.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Înainte să te apuci de orice strategie de comunicare pe Facebooktrebuie să înveţi şi să înţelegi partea tehnică a acestei reţele de socializare. Cum sunt afişate mesajele pe Newsfeed? Cum se foloseşte Promote Post şi ce efect are această funcţionalitate? Ce informaţii poţi obţine din Facebook Insights? Cum se setează corect o campanie de Facebook Ads? Răspunsurile la aceste întrebări trebuie ştiute şi puse în practică.
Teoretic, mecanismele de publicitate de pe Facebook sunt mecanisme standard de publicitate online şi se abordează la fel, dar Facebook are câteva particularităţi importante fără de care nu poţi răspunde la o întrebare aparent banală: de ce să fac Facebook Ads când pot să fac display? Uneori chiar trebuie să faci display, iar alte ori ai putea obţine rezultate mai bune folosind Facebook, dar până nu înţelegi partea tehnică nu poţi alege corect între aceste două variante.
Articolul integral pe http://marketing20.ro/facebook-pentru-turism.html
Articol scris de Alexandru Negrea.
Blog: http://www.alexnegrea.ro
Site: http://www.marketing20.ro
Facebook: https://www.facebook.com/alexandrunegrea
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii