Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce!
Ultimele zile de înscrieri cu prețuri reduse la GPeC SUMMIT – Evenimentul Anului în E-Commerce!Content la cel mai înalt nivel de la specialiști practicieni pentru afacerile online
Subiecte de maxim interes pentru oricine este interesat de E-Commerce & Marketing Online
Expo cu principalii furnizori de servicii E-Commerce
31 Mai: Masterclass-uri și Workshop-uri aplicate
Cea de a treia zi de GPeC SUMMIT (31 Mai 2018) aduce participanților două Masterclass-uri de câte 6 ore fiecare, susținute de cei mai buni specialiști internaționali:- Karl Gilis (Co-Founder AG Consult, Belgia) – Masterclass Usability & Conversion Optimization (curs intensiv de 6 ore)
- Jeff Sauer (Founder Jeffalytics, SUA) – Masterclass Google Analytics (curs intensiv de 6 ore)
Potrivit organizatorilor, mai sunt doar câteva locuri din cele 50 disponibile la fiecare Masterclass.
În paralel cu cele două Masterclass-uri, unii dintre cei mai buni traineri români vor susține Workshop-uri aplicate, astfel:
-
Raluca Radu (Country Manager Answear.ro & Founder MTH Digital) – Workshop Marketing Online
-
Bogdan Manolea (Co-Founder TRUSTED.ro) – Workshop GDPR pentru E-Commerce
-
Dragoș Smeu (General Manager Mavericks) – Workshop Google AdWords
Ultimele zile de înscrieri cu preț redus prin Oferta Early-Bird
Prețurile biletelor de acces la GPeC SUMMIT sunt reduse semnificativ până pe 11 Mai 2018, ora 23:59, astfel:
-
3-Day-Pass Simplu (acces la cele 3 zile de eveniment, exceptând Masterclass-urile): 149 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 199 EUR, cât va deveni începând cu 12 Mai)
-
3-Day-Pass Special (acces la cele 3 zile de eveniment și un Masterclass la alegere): 219 EUR + TVA/persoană (preț redus de la 279 EUR, cât va deveni începând cu 12 Mai)
Înscrierile la GPeC SUMMIT se pot face completând formularul online de pe website-ul GPeC: https://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/
“Toți cei interesați de E-Commerce și Digital Marketing ar trebui să participe la ediția GPeC SUMMIT din 29-30-31 Mai pentru că ne-am propus să aducem cel mai bun conținut de la cei mai buni speakeri – informații esențiale care să îi ajute concret pe participanți în dezvoltarea afacerilor online. Este, cu siguranță, cel mai bun line-up de speakeri din cei 13 ani de evenimente GPeC”, spune Andrei Radu, Founder & CEO GPeC.
-----------------------------------------------------
GPeC 2018 este un eveniment powered by FAN Courier
Gold Partner: VTEX
Brought to you by: Orange
Partener al Competiției Magazinelor Online GPeC: Carrefour
Recommended Payment Processor Partner: Netopia Payments
Hosting Oficial GPeC: Hosterion
Eveniment susținut de: Bringo, Credius, DPD România, DWF, GLS, New Black, RTB House
Parteneri media principali: Business Review, ecomTEAM, Wall-Street
Radioul Oficial: Kiss FM
Limousine Service: City Limo
Official Car: Alfa Romeo
Cu sprijinul: 2Performant, Blugento, Canopy, CasaDeTraduceri, ECOMpedia, enRose, Euroweb, GoMag, Infinity Trophy, Netlogiq, Omniconvert, SEPHORA, TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, ARMO, Business24, Business Days, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, ECOMJOBS, Ecommerce News, E-Commerce Poland, edusa, Femei in Afaceri, FNTM, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, StartupCafe, SundayPR, TechCafe, Ziare.com, Ziua de Constanta
Bloggeri oficiali: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auraș Mihai Geambașu, Claudia Tocilă, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Dan Pandrea, Elena Cîrîc, George Hari Popescu, Ionuț Bunescu, Luminița Balaban, Marius Ovidiu Călugăru, Mădălin Blidaru, Olivian Breda, Robert Katai, Sabina Cornovac, Stil Masculin, UrbanDiva
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp