Ultimele zile de ofertă early-bird la GPeC Summit, cel mai aşteptat eveniment de e-commerce din România! (galerie foto)
Ultimele zile de ofertă early-bird la GPeC Summit, cel mai aşteptat eveniment de e-commerce din România! (galerie
11 May, 2016 00:00
ZIUA de Constanta
4422
Marime text
În zilele de 25, 26 şi 27 mai se desfășoară, la București, ediția de 11 ani a GPeC Summit - cel mai important eveniment de e-commerce din România. Nu mai puțin de 9 speakeri internaționali, recunoscuți drept autorități în domeniu la nivel global, precum și numele sonore ale pieței autohtone de e-commerce vor urca pe scena GPeC în cele trei zile de eveniment.
David Darmanin (fondatorul Hotjar), Brian Dean (CEO Backlinko), Daniel Waisberg (Analytics Advocate la Google UK), Alex Langshur (cofondatorul Cardinal Path şi Director Emeritus al Digital Analytics Association), Karl Gilis (cofondatorul AGConsult), Marie Polli (Senior Optimization Strategist la ConversionXL), Paul Rouke (CEO PRWD), Paul Krajewski (SALESmanago) și Chris Hague (ZoomSphere) sunt experții internaționali în e-commerce și marketing digital care vor vorbi de pe scena GPeC Summit în zilele de 25, 26 şi 27 mai.
Subiectele dezbătute în cadrul summitului vizează problemele de maxim interes pentru oricine activează în e-commerce, de la magazine online, până la furnizorii de servicii, precum și antreprenorii care doresc să pornească o afacere online: optimizarea conversiilor & usability, marketing online, split testing, targetare comportamentală & retenția clienților, SEO (optimizarea pentru motoarele de căutare), SEM, web analytics, e-commerce tools, social media, logistică & curierat, cifre și tendințe de piață.
Speech-uri savuroase, pline de exemple concrete
Considerat de PPC Hero numărul 3 la nivel global în optimizarea conversiilor, Karl Gilis este de părere că prima interacțiune a utilizatorului cu website-ul unui magazin online este ca o primă întâlnire: „Dacă din minutul 1 vorbești doar despre tine sau treci direct la sărut, s-ar putea să te alegi cu o palmă zdravănă. Nu totul trebuie să fie despre tine, din contră, arată-i utilizatorului că te interesează ce vrea el, pune-i întrebări, ascultă-l, fii răbdător şi fă-l să se simtă bine. Doar așa poți spera și la o a doua întâlnire”. Keynote-ul lui Karl de la GPeC Summit se intitulează sugestiv: „Don’t do anything on your website you wouldn’t do on a first date”.Potrivit lui Brian Dean, fondatorul Backlinko, „Google se uită din ce în ce mai mult la relevanța unui brand în contextul cuvintelor-cheie pentru care este indexat, precum și la user experience, iar clasicele backlink-uri, keyword-uri sau title tags sunt în continuare foarte importante, dar insuficiente pe termen lung când vine vorba de optimizarea website-ului pentru motorul de căutare Google”. Brian Dean va susține prezentarea „How E-Commerce Sites Can Tap Into Google’s New Ranking Factors” pe 25 mai, în cadrul Conferinței GPeC.
David Darmanin, fondatorul Hotjar, pune în centrul atenţiei utilizatorul, considerând că „prioritizarea atenției magazinelor online către client și nevoile acestuia reprezintă singurul mod în care îți poţi asigura succesul pe termen lung”. În prezentarea intitulată „The Rise of The User” pe care o va susține la GPeC Summit, David va arăta concret magazinelor online cum să își construiască strategia de business având în centrul atenției utilizatorul.
Conferința GPeC ce va avea loc în ziua de 25 mai este plină de astfel de topicuri, precum și de paneluri de dezbatere cu reprezentanții unora dintre cele mai importante companii de profil din România. În paralel cu acest eveniment se va desfășura GPeC E-Commerce Expo - locul în care magazinele online au ocazia să se întâlnească și să stabilească colaborări cu principalele companii furnizoare de servicii și soluţii e-commerce.
26 şi 27 mai 2016 sunt zilele în care au loc nu mai puțin de 12 workshopuri aplicate, adică 18 ore de conținut e-commerce de la cei mai buni specialiști români și internaționali. Agenda pe zile a GPeC Summit poate fi consultată pe website-ul organizatorilor, la http://www.gpec.ro/agenda-gpec-summit-mai/.
Ultimele zile de ofertă Early-Bird pentru înscrierile la GPeC Summit!
Prețul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru toate cele trei zile de eveniment este de doar 147 de euro cu TVA inclus, dacă doritorii își achiziționează biletele până cel mai târziu duminică, 15 mai 2016, ora 23.59. Ulterior, prețul standard valabil în perioada 16 - 22 mai devine 207 euro.Înscrierile la GPeC Summit se fac completând formularul online de pe website-ul evenimentului: http://www.gpec.ro/inscriere-gpec-summit-mai/
GPeC 2016, ediţia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier - liderul pieţei de curierat din România
Eveniment susţinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, New Black,NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis,Retargeting.biz, Visa
Recommended Payment Processor Partner: mobilPay
Cu sprijinul: 2Parale, AdvancedIdeas, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Caracteristic PR, ECOMpedia, easyhost, enRose, Infinity Trophy, Marketizator, Silkweb,TRUSTED.ro, WebDigital, White Image, Zelist
Mândri să fim susţinuţi de:
Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu,Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac
Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, ZIUA de Constanta, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D,ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC, Magazinul Progresiv,Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva, Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii