A primit o factura colosala la Vodafone
A primit o factura colosala la VodafonePotrivit site-ului www.urbaiulian.ro, Mirela Niculescu s-a trezit că are de plată o factură impresionantă la telefonul mobil.
„În luna decembrie 2008, am solicitat acces la roaming pe perioada 21. 12. 2008 - 05. 01.2009, pentru care am făcut şi o plată în avans de 300 lei. Menţionez că am avut acces la Internet din data de 21.12.2008 până la data de 23.12.2008 ora 01.09. Pe data de 6 ianuarie când m-am întors în ţară, am încercat să folosesc Internetul, dar văzând că nu funcţionează am sunat la Vodafone pentru informaţii", povesteşte femeia. Un operator i-a spus că i-a fost restricţionat accesul pentru că are o sumă mare de achitat . „Am rămas stupefiată când am auzit ce sumă am de plată pentru câteva ore de acces la Internet: 6.305 lei. După ce m-am dezmeticit am cerut explicaţii, şi mi s-a răspuns că acestea sunt costurile în roaming. Am cerut şi factura detaliată, dar bineînţeles că a durat ceva până să o primesc", continuă Mirela Niculescu. Femeia relatează pe www.urbaniulian.ro cum s-a trezit cu o factură de peste 60 milioane lei vechi. „Taxa aplicată pentru 24 de ore/ 50 MB este de 12 euro pe zi, daca roaming-ul este efectuat în operator Vodafone, şi 2 euro pe MB pentru traficul extra. Din factură reiese că pe data de 21 decembrie 2008, am de plată cei 12 euro pe care îi plătesc pe zi. În data de 22 decembrie, aveam 800 euro, iar în data de 23 decembrie pana la ora 01.09 suma de 550 euro. O să vă explic de ce am specificat ora: pentru că fiind foarte revoltată, i-am întrebat de ce nu au binevoit sa mă anunţe imediat ce am depăşit suma lăsată garanţie, deoarece puteau să-mi trimită un e-mail sau un SMS. Operatoarea mi-a răspuns că pe data de 23 decembrie 2008 mi s-a trimis un SMS la ora 13.00, ceea ce era o minciuna, pentru că la acea oră traficul era deja restricţionat. Când i-am spus că nu aveam cum să primesc acel SMS, mi-a răspuns că se putea primi si fără Internet, la care m-a bufnit râsul. Altă dată tot un operator Vodafone, mi-a spus că au fost o tentative de a-mi trimite un SMS", continuă femeia. Nu a primit detalii clare, nu a fost informată corect şi nu a fost anunţată că a depăşit plata în avans. Acestea sunt nemulţumirile Mirelei Niculescu. „Nu ştiu cum au calculat, dar costurile sunt astronomice. Nici pentru Internet prin fibră optică nu se plătesc asemenea sume", a declarat aceasta. A trimis o sesizare prin avocata sa către Vodafone, dar demersul său a rămas fără răspuns. Pe de altă parte, ea spune că operatorii Vodafone i-au zis că nu sunt în măsură să-i explice cum de s-a ajuns într-o astfel de situaţie. De asemenea, i-au comunicat că dacă este nemulţumită ar trebui să facă o sesizare pentru că în baza lor de date nu figurează niciuna pe numele ei. Încercările de a lua legătura cu persoana care are de plăti costuri astronomice au eşuat.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp