Calitatea serviciilor, in vizorul OPC
Calitatea serviciilor, in vizorul OPC
26 Aug, 2003 00:00
ZIUA de Constanta
774
Marime text
Pentru neregulile depistate, agentii economici verificati au fost amendati cu peste jumatate de miliard de lei
Peste o suta de actiuni de control la societatile comerciale de pe raza judetului au fost efectuate de catre inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor Constanta, in ultimele sapte zile.Din totalul agentilor economici verificati in cazul a 86 s-au intocmit procese verbale de constatare a deficientelor, din care 22 la produse alimentare, opt la produse nealimentare si 56 la prestari servicii. Valoarea marfurilor controlate a fost de peste 2,3 miliarde de lei. Au fost oprite temporar de la comercializare produse in valoare de peste 200 de milioane de lei. Ca urmare a neregulilor descoperite s-au aplicat sanctiuni contraventionale in valoare totala de 661,5 milioane de lei. societatea "Patria Plast" SRL comercializa produse diferite, cum ar fi baterii sanitare si articole mase plastice in valoare de peste 20 de milioane de lei c abateri de marcare si care nu aveau adresa producatorului. Loturile de produse au fost oprite temporar pana la remedierea deficientelor constatate de inspectorii OPC. Totodata acestia au descoperit la societatea "Erostar" SRL Oradea care avea punct de lucru in Constanta, diverse produse din inox, respectiv tavi, ustensile, spumiere si linguri servit, care nu aveau elemente de identificare, instructiuni de intretinere si de asemenea date referitoare la producator si importator. Si in cazul acestui agent economic s-a luat masura retragerii temporare de la comercializare a produselor cu deficiente.Elemente de identificare incomplete
O alta societate controlata de inspectorii OPC a fost "Costa Farm" SRL Constanta. unitatea oferea spre comercializare diferite suplimente alimentare, precum ceaiuri si biostimulatori revitalizanti naturali cu elemente de identificare si caracterizare incomplete, motiv pentru care loturile de produse au fost oprite temporar de la vanzare. Pe de alta parte, pe litoral, reprezentantii OPC au efectuat 66 de actiuni de control ce au vizat supravegherea calitatii produselor si a serviciilor oferite de agentii economici din statiuni. Majoritatea controalelor s-au efectuat in urma reclamatiilor facute de turisti. Principalele deficiente constatate au fost legate de informarea necorespunzatoare asupra comisionului perceput de casele de schimb valutar. In acest sens au fost verificati 17 agenti economici care desfasoara activitate in acest domeniu si tot atatora le-a fost sistata temporar activitatea. Reclamatiile turistilor s-au mai referit la informarea necorespunzatoare a agentilor economici care presteaza servicii de inchiriere sezlonguri si umbrele pe plaja si la calitatea preparatelor culinare.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii