Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:57 12 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Fiat Bravo, un nou stil de viata

ro

18 Oct, 2007 00:00 1543 Marime text
1192650759.jpg

Din punct de vedere al designului, Bravo este o bijuterie de masina. Italienii au actualizat si tehnologia aflata la bordul autovehiculului. Masina imbina armonia liniilor, a culorii si a designului cu puterea motorului

Fiat a reusit sa revina in forta pe piata auto europeana. Noul model, Fiat Bravo a fost prezentat, ieri, la Constanta in incinta show-room-ului Autocomo SRL. Noul automobil produs de italieni se anunta un competitor puternic pe cea mai dificila parte a pietei, cea a hatchback-urilor compacte. In principal, Fiat a reusit sa creeze in sfarsit o masina frumoasa, dupa care intorci capul pe strada. Din punct de vedere al designului, Bravo este o bijuterie de masina. Italienii au actualizat si tehnologia aflata la bordul autovehiculului. Sub capota, noul Fiat Bravo are un motor destul de puternic. Iubitorii de masini pot opta pentru un motor de 1.4 litri 16v de 90 CP ca motorizare de pornire, sau unul dintre cele doua motoare turbo T-JET de ultima generatie care scot nu mai putin de 120, respectiv 150 CP. Adrian Tecuseanu, director general Autocomo a precizat ca "Bravo imbina armonia liniilor, a culorii si a designului cu puterea motorului". In Romania, masina va fi disponibila si in versiunea diesel. Amatorii acestui model vor beneficia de excelentul 1.9l Multijet, care ofera in functie de versiune 120 sau 150 CP. Daca ne uitam in lista de motorizari ne dam seama ca aspectul "cuminte" al masinii este pur si simplu inselator. Italienii sunt extrem de seriosi cu acest model, nu de alta dar doua motorizari de 150 CP pe o caroserie hatchback demonstreaza acest lucru. Masina are 434 centimetri lungime, 179 cm latime si 149 inaltime, cu un ampatament de 260 cm si un portbagaj de 400 de litri, ceea ce inseamna maxim in clasa din care provine. Confortul se afla la el acasa. Fiat Bravo are suspensie independenta MacPherson pe puntea fata si axa de torsiune semi-independenta cu roti interconectate pe spate. Pasagerii beneficiaza de un sistem de climatizare in doua zone, Cruise Control, doua sisteme audio Hi-Fi, senzori de ploaie si senzori de parcare. La capitolul siguranta masina a iesit invingatoare. Aceasta a obtinut 5 stele la testul EuroNCAP in luna martie anul acesta. Stelele obtinute definitiveaza siguranta acestui profil, alaturand masina celorlalte trei detinatoare ale punctajului maxim: Grande Punto, Fiat Croma si Fiat 500. Masina are 7 airbaguri, centuri in trei puncte cu petensionare si limitator de sarcina si cinci tetiere. Siguranta este completata de sistemele ABS, EBD, ESP si ASR, disponibile in standard sau in optiune in functia de echipare. La acestea se adauga si sistemul Hill Holder, care faciliteaza plecarea din rampa. Noua masina produsa de Fiat are si alte functii cum ar fi gadgeturile electronice, printre cel mai interesant fiind noua generatie a sistemului Blue&Me, dezvoltat de Microsoft. Acesta combina toate functiile multimedia ale masinii cu sistemul de navigare bazat pe pictograme. Pentru a sublinia importanta noului Fiat Bravo, designerii italieni au pus pe botul masinii noul logo Fiat, actualizat pentru a tine pasul cu prezentul. In echiparea standard a versiunii de baza Active, noua masina dispune de toate dotarile menite sa asigure confortul si siguranta pasagerilor, in timp ce versiunea Dynamic, previzionata sa devina cea mai cautata, asigura o echipare remarcabila, peste media clasei. (P)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii