Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
10:07 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Hot-line Casa de Asigurari de Sanatate

ro

21 Jan, 2004 00:00 1033 Marime text

TelVerde, un nou program cu publicul

Numarul de telefon alocat - 0800.800.950 - va fi accesibil tuturor persoanelor care solicita informatii referitoare la functionarea sistemului asigurarilor sociale de sanatate * Acesta va fi disponibil, de saptamana viitoare, de luni pana vineri, intre orele 8.00-20.00 # Mesajul asiguratului va fi inregistrat de un robot * Raspunsurile vor fi date de catre angajatii Casei Judetene de Asigurari de Sanatate Constanta * Numarul poate fi apelat si de la orice post telefonic public, nefiind necesara introducerea cartelei telefonice, acesta functionand ca si numerele de urgenta

La initiativa presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, doctor Cristian Celea, in toate unitatile subordonate se va introduce o linie telefonica gratuita. "Numarul de telefon alocat va fi accesibil tuturor persoanelor care solicita informatii referitoare la functionarea sistemului asigurarilor sociale de sanatate", a declarat directorul general al Casei Judetene de Asigurari de Sanatate Constanta, doctor Victorian Pastila. Serviciul TelVerde poate fi apelat de la orice linie telefonica din reteaua RomTelecom, fie analogica, fie digitala, dar si de la orice post telefonic public. In ultimul caz nu este nevoie de introducerea cartelei telefonice, accesul fiind permis ca si in cazurile apelurilor de urgenta. "La sediul nostru, incepand de saptamana viitoare, va fi valabil numarul 0800.800.950, de luni pana vineri, intre orele 8.00-20.00", a mai precizat directorul Casei Judetene de Asigurari de Sanatate Constanta. Toate apelurile vor fi inregistrate automat. Mesajul de intampinare la formarea numarului indicat este: "Ati sunat la Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate. Acesta este un apel gratuit pentru asiguratii de sanatate. Aveti la dispozitie cinci minute dupa semnal pentru a va prezenta si a expune problema sesizata". Pentru solicitarile preluate in afara programului de lucru, raspunsurile vor fi comunicate in cursul zilei urmatoare, fie prin revenirea solicitantului, fie prin apelarea acestuia de catre angajatul institutiei, in situatia in care persoana respectiva lasa un numar de telefon fix. TelVerde este un serviciu avansat de telefonie, care permite tuturor celor interesati sa expuna problemele, reclamatiile si sugestiile lor privind asigurarile sociale de sanatate. In plus, apare posibilitatea obtinerii datelor cerute si pentru cei care nu se pot deplasa la birourile de informare institutionale. Totodata, baza de date, creata la nivel national, va permite monitorizarea permanenta a sesizarilor legate de respectarea drepturilor asiguratului, onorarea prescriptiilor medicale, calitatea actului medical, furnizarea de medicamente si materiale sanitare si asa mai departe. La nivelul Casei Judetene de Asigurari de Sanatate Constanta, linia telefonica va fi disponibila in maxim o saptamana deoarece Posta trebuie sa se ocupe de partea tehnica a montarii postului telefonic.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii