Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
16:01 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Hotelul Tismana sperie turistii

ro

10 Sep, 2007 00:00 3125 Marime text
1189362198.jpg

Un grup de turisti a ajuns la spital dupa ce a petrecut un sejur de opt zile la hotelul Tismana, din Jupiter. Nemultumiti, oamenii au declarat ca ultima incercare de reconciliere cu litoralul romanesc a esuat lamentabil.

"Am facut o ultima tentativa de impacare cu statiunile de pe litoral, si a fost ultima", sustine Marius Iacob, un turist din Alba Iulia, venit in Jupiter cu familia. Barbatul a ales Tismana pentru ca este singurul hotel cu servicii all inclusive din statiunile de la malul marii. Impresia creata de pagina de Internet a unitatii hoteliere s-a spulberat insa rapid, dupa doar cateva zile. In scurt timp, turistii au constatat ca "Tismana este o cantina comunista cu gard spoit, flori de plastic si un puternic miros de detergenti". Familia Iacob a venit la mare in perioada 22 - 30 august anul curent si, pentru scurtul sejur, a platit peste 5000 lei. "Ne-am intors acasa cu infectie alimentara, la un copil de sase ani, si deranjamente stomacale, eu si sotia, din cauza mancarii reciclate", a declarat Iacob. El a adaugat ca alte doua familii, cazate in aceeasi unitate turistica, au avut de suferit in urma consumului alimentelor preparate in pseudorestaurantul hotelului. "De fapt, serviciile unitatii per ansamblu sunt proaste si nu se ridica la nivelul pretins: mancarea este veche, reciclata - ceea ce nu se consuma intr-o zi, se folosea in perioada urmatoare. Toate produsele ne-au fost servite la gramada, desi tarifele incasate permiteau alimentele ambalate. Mai mult, bauturile racoritoare si cafeaua cu gust rau erau preparate cu apa de la robinet", mai explica Iacob experienta tragica prin care a trecut.

"Daca nu va place, nu mai veniti"

Marius Iacob sustine ca a ales Tismana pentru ca pagina de Internet descria conditii idilice: "hotel renovat, confort si servicii ireprosabile. Cinci corpuri de cladire cu maxim doua etaje, curti si gradini interioare, terase si locuri de joaca pentru copii, piscine pentru toate categoriile de varsta si conditii pentru practicarea sportului". "Pe toata durata sejurului, lenjeria nu a fost schimbata, iar zilnic se imprastiau prin camera tot felul de substante chimice extrem de puternice", mai povesteste Iacob, adaugand ca sesizarile adresate personalului hotelului au ramas fara ecou. "Daca nu va place, nu mai veniti, este raspunsul pe care l-am primit de fiecare data cand am solicitat ceva", mai spune familia Iacob, decisa sa reclame la Oficiul pentru Protectia Consumatorilor proastele servicii de care a beneficiat. Contactat telefonic, managerul hotelului Tismana, Elena Stan, a declarat ca nu a primit nicio sesizare scrisa din partea familiei Iacob. "Daca aveau ceva de reclamat, trebuia sa o faca aici si nu dupa ce au plecat. Noi am importat sistemul din Germania si suntem singurul club care ofera servicii all inclusive de pe litoral", a spus Elena Stan, amintindu-si de familiile Iacob si Dobre. Pentru a descrie fidel serviciile oferite clientilor, managerul si-a reamintit complimentele adresate de turistii cazati la Tismana: "Mi-a spus ca hotelul este ca este o perla intr-un rahat. Un alt client vede hotelul un rai, iar statiunea Jupiter iad". In timp ce Elena Stan ridica in slavi propria unitate, cele doua familii sustin ca dezamagirea este atat de mare, incat vor alege alta destinatie cand va fi vorba despre viitoarele concedii.

Scris de: {autor}Cristina RACOARE{/autor}

Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii