Linie telefonica permanenta pentru reclamatiile studentilor
Linie telefonica permanenta pentru reclamatiile studentilor
24 Sep, 2004 00:00
ZIUA de Constanta
526
Marime text
Asociatiile studentesti au un cuvant de spus in repartizarea locurilor din camine
Ministerul Educatiei si Cercetarii recomanda universitatilor din intreaga tara ca in aceste zile care au mai ramas pana la deschiderea anului universitar sa implice mai consistent asociatiile studentesti in repartizarea locurilor in camine. In puls, in acest scop, reprezentantii MEC au pus la dispozitia studentilor, si nu numai, un hot-line la care pot fi reclamate abuzurile in atribuirea spatiilor de cazare in campusurile universitare. Decizia respectiva a fost luata deoarece experienta anilor trecuti a demonstrat ca unii studenti isi vand locurile unor persoane care nu au dreptul de a beneficia de cazare. Tocmai de aceea, conducerea ministerului este de parere ca sprijinul asociatiilor studentesti va reduce substantial numarul unor astfel de situatii. Astfel, linia telefonica pregatita de MEC va putea fi apelata la numarul 315.42.35 (cu prefixul 021), zilnic, intre orele 9.00 si 22.00, din data de 27 septembrie si pana pe data de 8 octombrie, aici putand fi reclamate situatiile care tin exclusiv de cazari. De asemenea, reprezentantii MEC mai solicita universitatilor sa accelereze lucrarile de reparatii ale caminelor si cantinelor, astfel incat procesul de cazare a studentilor sa inceapa la termen, iar conditiile sa fie acceptabile. De altfel, in perioada 25.08-9.09.2004, Ministerul Educatiei si Cercetarii a intreprins o actiune de informare in legatura cu stadiul lucrarilor de pregatire a infrastructurii sociale din universitati, vizitele efectuate confirmand eforturile depuse in aceasta directie, inclusiv contributia substantiala din fonduri proprii la reabilitarea spatiilor de cazare.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii