Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
20:10 24 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Note de plata incarcate pentru turistii veniti la mare

ro

22 Aug, 2003 00:00 787 Marime text

Cele mai multe reclamatii se refera la serviciile proaste din hoteluri

Peste 65 de sesizari au fost inregistrate, in mai putin de o luna, vizavi de calitatea plajelor, de excesul de zel al salvamarilor si de serviciile oferite de terase si de unitatile de alimentatie publica * Un salvamar din Eforie Sud percepea o taxa de 10.000 lei pentru a plimba copiii pe mare

Consultantii delegati de Asociatia pentru Protectia Consumatorilor Romania - CCIB la Centrul de Consultanta si Informare a Consumatorilor - Eforie Sud au primit, in perioada 7-20 august, 67 de reclamatii si sesizari de la turistii aflati pe litoral. Potrivit unei statistici intocmite de reprezentantii centrului, cele mai numeroase reclamatii au fost legate de serviciile sezoniere/hoteliere, de alimentatia publica, de administratia publica si nu in ultimul rand de casele de schimb valutar.

Plaje deficitare si salvamari zelosi

In domeniul serviciilor sezoniere/hoteliere, turistii au reclamat in speciallipsa unor servicii de calitate pe plajele particulare, perceperea taxei de statiune pentru doua persoane, in conditiile in care a fost cazat doar un turist, zgomotul produs in timpul noptii de terasele si discotecile din statiunea "Eforie Nord", lipsa apei calde la dusurile de la parterul complexului din incinta Taberei Internationale "Eforie Sud", neafisarea unui regulament de ordine interioara in cadrul aceleasi tabere si realizarea de servicii comerciale de catre salvamari in afara orelor de program. De exemplu, salvamarul din Eforie Sud percepea o taxa de 10.000 lei pentru a plimba copiii pe mare.In domeniul alimentatiei publice, turistii au reclamat serviciile oferite de restaurante si terase. Acestia s-au declarat nemultumiti de faptul ca nu se elibereaza bonuri fiscale si nici note de plata, de faptul ca produsele comandate nu se aflau trecute pe notele de plata si, mai ales, de notele de plata incarcate. Existenta la terase a unor produse de patiserie si cofetarie care erau destinate comercializarii, desi erau tinute in soare, a reprezentat un alt motiv de nemultumire a turistilor. La capitolul administratie publica locala, turistii sunt nemultumiti de lipsa locurilor de parcare si de perceperea unei taxe de 600.000 lei pentru deblocarea rotilor autoturismelor parcate in afara spatiilor amenajate.

SC RomExchange SRL Jupiter cea mai reclamata

De asemenea, turistii aflati pe litoral au reclamat faptul ca unele case de schimb valutar nu afiseaza comisionul practicat la vanzare/cumparare, iar altele il afiseaza doar pe cel practicat pentru operatiunile efectuate cu valute uzate, rupte sau iesite din uz. Cea mai frecvent reclamata a fost casa de schimb valutar ce apartine SC RomExchange SRL din Jupiter, care nu are afisat vizibil comisionul de 8% perceput la tranzactie.Alte reclamatii, destul de numeroase, au fost legate de zgomotul produs de discotecile din Eforie Sud. Un alt turist a comandat o pizza in care s-a gasit un surub, pe o terasa din Mamaia. Nemultumirile turistilor au mai vizat existenta unor produse fara instructiuni in limba romana, degradarea mediului inconjurator produsa de turistii care si-au instalat corturi in Eforie Sud si conditiile de masa si cazarea din tabara Briza Marii din Costinesti.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii