Pachet inutil de servicii la RAJA
Pachet inutil de servicii la RAJAZile tot mai grele pentru abonatii regiei de apa
De curand, RAJA a mai inventat o gaselnita pentru a pune la incercare nervii abonatilor * In fiecare luna, fiecare dintre noi trebuie sa se intalneasca, pentru a incheia un proces verbal, cu "cititorul" * Acesta este o persoana anume desemnata sa noteze indexul si care, dupa semnarea procesului verbal, dispune emiterea facturii * Noul serviciu introdus de RAJA creeaza o mare dificultate clientilor, nevoiti sa mearga la sediul Regiei de doua ori pe luna * In plus, serviciul de achitare a facturilor cu ajutorul cardului, cu a carui infiintare regia se lauda de mai bine de sase luni, devine, in aceste conditii, total inutil #
In vreme ce, de exemplu in strainatate autoritatile isi dau toata silinta sa-i faca viata cetateanului cat mai usoara, aproape ca isi trimit angajatii la domiciliul clientilor ca sa incaseze facturile iar, daca au gresit cu ceva, nu mai stiu cum sa-si ceara scuze, cu totul alta este treaba la noi in tara. La cozile din orasul nostru, cel putin, n-ai decat sa-ti dai sufletul, iar daca ii spui functionarului ascuns dupa geamul ghiseului ca ti-e rau, te intreaba imperturbabil: "Aveti buletinul la dumneavoastra?" Pe scurt, aceasta este situatia, in momentul de fata, la sediul RAJA Constanta. Spatiu inghesuit, cozi incomensurabile si, peste toate astea, lipsa totala de amabilitate a personalului care priveste prin tine. Daca, pana acum, ca cetatean obisnuit al acestui oras, trebuia sa te duci luna de luna sa-ti achiti factura, care ba venea, ba nu venea (si atunci cand ajungeai in fata, constatai ca ai stat degeaba, pentru ca nu-ti ajung banii), acum trebuie sa mergi de doua ori pe luna. Pentru ca, in loc sa usureze viata abonatilor, lucru la care ne-am putea astepta pe masura ce societatea noastra, zice-se, ca progreseaza, RAJA a descoperit o noua chichita ca sa te poarte pe drumuri, de parca singurul tau scop pe lumea asta ar fi sa batatoresti drumul catre Regie. Adica, inca de acum doua-trei zile, toti abonatii Regiei au fost anuntati ca trebuie sa se intalneasca, o data pe luna cu "cititorul". Care cititor? Cum care cititor? Persoana anume desemnata de conducerea Regiei, cu care tu te intalnesti lunar, inainte de a se emite factura, ca sa-i comunici indexul.Lungul drum catre achitarea facturii
O data ajuns in biroul cititorului, de asemenea aglomerat, pentru ca fiecare dintre ei raspunde de o anumita zona, in care locuiesc mii de abonati, semnezi un anume proces-verbal prin care confirmi ca atat ai consumat in luna respectiva. Dupa care te intorci acasa si astepti emiterea facturii, lucru care se face pe baza procesului verbal pe care l-ai semnat.Apoi, inarmat cu hartia, te duci din nou la RAJA si te asezi la coada, de data aceasta la cea de la casierie si te rogi Celui de Sus sa poti plati in ziua respectiva. Daca treci de cerberii de functionari, te poti considera un om norocos. Singura solutie este sa-ti alegi administratorul din randul pensionarilor, in asa fel incat sa-si poata permite sa "se mute" la RAJA. Ne intrebam unde e respectul fata de cetatenii acestui oras si cand va veni ziua in care toate aceste proceduri sa fie simplificate in asa fel incat sa poti plati dand un simplu telefon ? Ca sa nu mai mentionam ca multi dintre noi se straduiau, pana acum, sa reuseasca performanta de a-si achita facturile RAJA cu cardul. Mai precis, de sase luni Regia se lauda ca acest serviciu va deveni disponibil, ei vor trimite factura si numarul de cont bancii cu care tu ai contract, iar tu vei putea achita cu ajutorul cardului. Dupa ce, inevitabil, luna de luna am primit acelasi raspuns, ca "se lucreaza", acum insa serviciul a devenit total inutil, in conditiile in care, ba nu-l gasesti pe "cititor", ba acesta nu te gaseste acasa si asa mai departe.Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp