Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
22:25 04 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Proiectul Comenius „Serbările şcolare ca sursă de cunoaştere şi divertisment" a ajuns la final

ro

21 Sep, 2011 03:08 1337 Marime text
comenius.jpgPe 13 septembrie, la Grup Şcolar „Emil Palade" a avut loc diseminarea finală a proiectului multilateral Comenius „Serbările şcolare ca sursă de cunoaştere şi divertisment", derulat în perioada 2009 - 2011. „În afară de educarea şi creşterea copiilor, şcoala promovează, de asemenea, obiceiuri şi tradiţii. Unul dintre elementele de conturare a personalităţii tinerilor este o participare activă la sărbătorile din şcoală. Prin intermediul acestui proiect, şcolile partenere s-au familiarizat fiecare cu modalităţile celorlalţi de a sărbători evenimentele şcolare, sărbătorile naţionale şi alte sărbători", a precizat coordonatorul proiectului, Ruxandra Dristaru. Fiecare şcoală a pregătit un calendar cu zilele speciale sărbătorite în ţara lor şi apoi a fost făcut un calendar comun. În timpul vizitelor de lucru, fiecare şcoală participantă a avut posibilitatea de a face o prezentare a şcolii, a regiunii şi a ţării, făcând cunoscute diferenţele culturale. Având în vedere că titlul proiectului a fost „Sărbători", activităţile săptămânale au fost concepute astfel încât să li se dea posibilitatea şcolilor vizitatoare de a observa cultura ţării gazdă şi tradiţiile ei. „Punctul culminant al proiectului a fost întâlnirea finală de la Istanbul, unde au fost prezentate şi efectuate de către studenţi şi profesori cântece şi dansuri ale ţărilor partenere, împărtăşind, de asemenea, comentarii şi opinii cu privire la participarea la proiect. Întreaga comunitate şcolară a fost implicată în punerea în aplicare a proiectului, elevii participând activ în toate fazele ei. Am realizat o varietate de produse finale. Tehnologia informaţiei a jucat un rol important în toate activităţile, comunicând cu partenerii şi producând materialele. A fost foarte important că elevii au putut să stea în gazdă la familii, fapt care a oferit cea mai bună oportunitate de a se integra, cunoaşte reciproc şi de a depăşi nesiguranţa şi timiditatea lor în a folosi limbile străine", a mai spus Ruxandra Dristaru.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii