Protecția Copilului Constanța cumpără produse pentru dotarea a două case de tip familial și a unui centru de zi în Lumina (DOCUMENT)
Protecția Copilului Constanța cumpără produse pentru dotarea a două case de tip familial și a unui centru
23 Jul, 2024 10:39
ZIUA de Constanta
2925
Marime text
- Valoarea totală estimată a achiziției este de aproape 34.000 de euro.
Informația a fost publicată în Sistemul Electronic al Achizițiilor Publice, unde se face precizarea că acest contract este împărțit în șase loturi, valoarea totală estimată a achiziției fiind de 168.265 de lei fără TVA, adică aproape 34.000 de euro, la cursul actual.
Denumirea achiziției este „Furnizare produse în vederea dotării a 2 case de tip familial(CTF) în județul Constanța, localitatea Lumina, str.Morii, nr.70P și a unui Centru de Zi de Recuperare (CZR) situat în localitatea Lumina, str.Morii, nr.70J în cadrul Proiectului «Închiderea Centrului de Servicii Comunitare Orizont» cod SMIS 116058“.
Astfel, vor fi achiziționate aparatură electrocasnică, echipamente pentru prevenirea și stingerea incendiilor, echipamente de birotică, dar și alte produse.
Contractul este împărțit în șase loturi: Lot 1 – furnizare echipamente birotică (CTF) - 35.930 de lei fără TVA; Lot 2 – dotare spații de recreere (CTF) – 32.900 de lei fără TVA; Lot 3 – furnizare aparatură electrocasnică (CZR) – 15.325 de lei fără TVA; Lot 4 – furnizare echipament birotică (CZR) – 56.760 de lei fără TVA; Lot 5 – furnizare echipament PSI (CZR) – 3.750 de lei fără TVA; Lot 6 – dotare spații de recreere (CZR) – 23.600 de lei fără TVA.
Atribuirea contractului se va face prin procedura simplificată.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 7 august 2024, ora 15.00, pentru toate loturile, urmând ofertele să fie deschise tot atunci, în SEAP.
Ofertele trebuie să fie valabile până la data de 7 octombrie 2024, pentru toate loturile.
Potrivit SEAP, persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității/entității contractante cu privire la organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Director General – Ristea Mihaela; Director Executiv Protecția Copilului - Marcoșanu Silviu Mihai; Director Executiv Direcția Economică – Dănila George; Serviciul Achiziții Urmărire Contracte: Sotir Anișoara, Constantin Dana Antonela, Frățila Ionuț, Neculae Laura Cristina, Grosu Georgiana Chirana, Gheorghe Marius Cristian; Serviciul Juridic Contencios: Preda Afrodita Violetas, Guță Titiana, Larie Petre, Ciocirlan Monica, Checiu Cristina, Creanga Catalina Georgiana Iuliana, Dragomir Denisa; Serviciul Contabilitate, Buget: Stamule Zoica, Neculaev Alina, Cosma Felicia Iuliana, Eremia Marius, Acatrinei Florentina, Butoi Meral; Serviciul Monitozare Statistică Strategii Programe Proiecte: Ristea Marin, Simionescu Veronica, Gărgăianu Alina, Ovidenie Roxana, Pricop Nicoleta; Manager Proiect: Grecu Ana; Manager financiar: Cosma Felicia Iuliana, Jurist proiect: Ciocirlan Monica., Asisten Managet Tasu Tanase, Respomnsabil Tehnic Erimia Carmen, Responsabil Achiziții Sotir Anișoara.
În Secțiunea Document poate fi consultat anunțul publicat în SEAP.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și
Investiție de jumătate de milion de lei
Centru de Zi Delfinul, reabilitat de DGASPC Constanța (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii