RAJA a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă
RAJA a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă
20 Apr, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
3617
Marime text
În urma atenţionărilor meteorologice de Cod Galben de vânt puternic şi ploi, pentru a interveni cu promptitudine în rezolvarea problemelor ce pot apărea în funcţionarea sistemelor operate, la nivelul SC RAJA SA s-a activat Comandamentul pentru Situaţii de Urgenţă în perioada 19 aprilie 2017, ora 18.00 - 21 aprilie 2017, ora 10.00. Pentru remedierea rapidă a eventualelor avarii, la nivelul comandamentului au fost constituite echipe de intervenţie, dotate cu toate utilajele necesare, ce vor asigura permanenţa în toată această perioadă atât în municipiul Constanţa, cât şi în judeţ.
Toţi abonaţii societăţii sunt asiguraţi că echipele de intervenţie vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă şi canalizare, şi care nu ţin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, toţi abonaţii sunt rugaţi să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
Totodată, RAJA SA face apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare ca, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924.
Toţi abonaţii societăţii sunt asiguraţi că echipele de intervenţie vor depune toate eforturile pentru asigurarea serviciilor de alimentare cu apă şi canalizare la parametrii optimi. Singurele probleme care pot apărea în funcţionarea sistemelor de distribuţie apă şi canalizare, şi care nu ţin de operativitatea echipelor noastre, sunt cele legate de lipsa energiei electrice (cabluri şi fire de înaltă tensiune smulse de vânt). În aceste condiţii, toţi abonaţii sunt rugaţi să dea dovadă de înţelegere, pentru că RAJA va face tot ce este necesar pentru reluarea alimentării cu apă imediat ce sunt rezolvate problemele apărute în furnizarea energiei.
Totodată, RAJA SA face apel către toţi consumatorii care înregistrează probleme la sistemul de alimentare cu apă potabilă şi canalizare ca, pentru remedierea acestor situaţii într-un timp cât mai scurt, să sesizeze toate avariile apărute la dispeceratul societăţii, la numărul de telefon: 0241.924.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii