Cadou de 1 Mai RAJA reia alimentarea cu apă la asociațiile cu datorii
Cadou de 1 Mai: RAJA reia alimentarea cu apă la asociațiile cu datorii
01 May, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2455
Marime text
Ca de fiecare dată, în perioada sărbătorilor și a minivacanței de 1 Mai, și anul acesta, pentru a veni în sprijinul constănţenilor, la nivelul SC RAJA SA s-a luat decizia ca, zilele acestea, toți abonații de la nivelul condominiilor - asociații de proprietari/locatari care înregistrează datorii să aibă apă la robinete. Începând de ieri, echipele companiei s-au aflat în teren pentru a rebranșa la sistemul de alimentare cu apă toate blocurile ce erau debranșate din cauza restanțelor. Astfel, în perioada 1 - 3 mai, toți consumatorii de la nivelul asociațiilor de proprietari/locatari unde furnizarea apei era sistată ca urmare a facturilor restante vor avea din nou apă potabilă la robinete.
La ora actuală, SC RAJA SA are de încasat peste 3,4 milioane de lei de la nivelul asociațiilor. Din păcate, în unele cazuri, notificările, somațiile de plată și eșalonările nu au adus niciun rezultat în recuperarea debitelor, RAJA fiind forțată în această situație să aplice măsura debranșării de la sistemul de alimentare cu apă. Pentru a evita sistarea furnizării apei, societatea a lansat, în urmă cu peste șase ani, campania de încheiere a convențiilor individuale. Acest program are ca obiectiv principal evitarea debranșării întregii asociații, în caz de neplată a contravalorii consumului de apă a vreunui utilizator din cadrul unui condominiu. Facturarea individuală pe apartamente este o soluție civilizată, prin care se respectă regula „consumatorul plătește”, iar la nivelul asociațiilor de locatari/proprietari nu vor mai exista cazuri în care utilizatorii bun-platnici să sufere de lipsa apei, din cauza restanțierilor. Dar această campanie vine și în sprijinul celor care au datorii. Pentru toți aceștia, RAJA Constanța încheie procese-verbale de eșalonare pe termen lung, ceea ce înseamnă că ratele pentru achitarea debitelor sunt foarte mici și se încadrează în limita suportabilității, din punct de vedere financiar, pentru orice familie. SC RAJA SA lansează încă un apel către locatarii asociațiilor cu datorii să-și achite facturile restante și să încheie convențiile de facturare individuală, pentru a evita pe viitor debranșarea de la sistemul de alimentare cu apă.
La ora actuală, SC RAJA SA are de încasat peste 3,4 milioane de lei de la nivelul asociațiilor. Din păcate, în unele cazuri, notificările, somațiile de plată și eșalonările nu au adus niciun rezultat în recuperarea debitelor, RAJA fiind forțată în această situație să aplice măsura debranșării de la sistemul de alimentare cu apă. Pentru a evita sistarea furnizării apei, societatea a lansat, în urmă cu peste șase ani, campania de încheiere a convențiilor individuale. Acest program are ca obiectiv principal evitarea debranșării întregii asociații, în caz de neplată a contravalorii consumului de apă a vreunui utilizator din cadrul unui condominiu. Facturarea individuală pe apartamente este o soluție civilizată, prin care se respectă regula „consumatorul plătește”, iar la nivelul asociațiilor de locatari/proprietari nu vor mai exista cazuri în care utilizatorii bun-platnici să sufere de lipsa apei, din cauza restanțierilor. Dar această campanie vine și în sprijinul celor care au datorii. Pentru toți aceștia, RAJA Constanța încheie procese-verbale de eșalonare pe termen lung, ceea ce înseamnă că ratele pentru achitarea debitelor sunt foarte mici și se încadrează în limita suportabilității, din punct de vedere financiar, pentru orice familie. SC RAJA SA lansează încă un apel către locatarii asociațiilor cu datorii să-și achite facturile restante și să încheie convențiile de facturare individuală, pentru a evita pe viitor debranșarea de la sistemul de alimentare cu apă.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii