Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:18 23 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Reclamatiile facute de consumatori la OJPC nu raman fara ecou

ro

20 Nov, 2002 00:00 675 Marime text

Plangeri urmate de verificari la sange

Daca cineva este nemultumit de un produs, e bine sa se incerce intai rezolvarea la fata locului * Daca agentul economic refuza rezolvarea reclamatiei, nu ramane decat sa se faca apel la OJPC * Sesizarea poate fi facuta verbal sau telefonic, atunci cand se doreste doar o atentionare privind calitatea necorespunzatoare a produsului sau serviciului prestat * Daca se doreste restituirea contravalorii produsului sau a serviciilor, trebuie facuta o reclamatie scrisa

Aproape ca nu exista persoana care sa nu fi fost pacalita in momentul achizitionarii unui produs. Acest lucru se intampla, in principal, din cauza ca multe magazine din Romania nu-si respecta clientela. Fie ca este vorba de alimente, de imbracaminte sau de produse electrocasnice, multi oameni constata ca s-au pacalit imediat sau la putin timp dupa ce au achitat banii. In momentul in care cineva este nemultumit de marfa pe care a achizitionat-o, nu are altceva de facut decat sa apeleze la inspectorii Oficiului Judetean pentru Protectia Consumatorilor. Inainte de aceasta, este bine sa se incerce rezolvarea la fata locului, respectiv la agentul economic de unde s-a facut achizitia, in incercarea de a solicita inlocuirea, remedierea sau restituirea contravalorii bunului in cauza. Pentru produsele de folosinta indelungata, defectate in cadrul termenului de garantie, cumparatorul trebuie sa se adreseze unitatii service mentionate in certificatul de garantie. Pentru produsele nealimentare, altele decat cele care se comercializeaza cu certificat de garantie, respectiv incaltaminte, textile, tricotaje, confectii din piele si din blana, articole de marochinarie, articole scolare si de papetarie, sticlarie etc., cel in cauza trebuie sa se adreseze agentului economic de unde le-a achizitionat, prezentand si bonul de cumparare a bunurilor. Daca agentul economic refuza rezolvarea reclamatiei, nu ramane decat sa se faca apel la OJPC. Reclamatia poate fi facuta verbal sau telefonic, atunci cand se doreste doar o sesizare privind calitatea necorespunzatoare a produsului sau serviciului prestat, in vreme ce in cazul in care se doreste restituirea contravalorii produsului sau a serviciilor, inlocuirea sau remedierea produselor deficitare, trebuie facuta o reclamatie scrisa. Inspectorul OJPC Rodica Mocanu ne-a declarat ca zilnic sunt primite reclamatii telefonice din partea celor nemultumiti de anumite servicii. In cazul tuturor acestor reclamatii, inspectorii efectueaza controale pentru a verifica autenticitatea reclamatiilor si pentru a lua masurile de rigoare.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii