Şi-a deschis porţile cel mai nou magazin cora din Constanţa Ana Maria Florea-Harrison - „O investiţie de 51 de milioane de euro şi 400 de locuri de muncă” (video)
Şi-a deschis porţile cel mai nou magazin cora din Constanţa: Ana Maria Florea-Harrison - „O investiţie de
25 Jul, 2013 00:00
ZIUA de Constanta
16030
Marime text

Pentru a câştiga din start, cora vine pe piaţa constănţeană cu oferte variate şi tentante. Sâmbătă, de la ora 19.00, Elena Gheorghe va susţine un concert live în aer liber, în parcarea centrului comercial.
Duminică, de la ora 11.00, iubitorii de magie vor învăţa noi trucuri la spectacolul de magie Kids Magic Show, susţinut de magicienii Nic Mihale, Cristina Strecopitov şi Emil Drăgan. Ana Maria Florea-Harrison, responsabil PR cora România, ne-a acordat un interviu, în care a vorbit despre investiţia de 51 de milioane de euro din Constanţa.
Cu ce oferte noi veniţi pe piaţa constănţeană, pentru a atrage cumpărătorii?

Câte locuri de muncă au fost create în Constanţa prin deschiderea hipermarketului cora?
Doar hipermarketul cora Brătianu a însemnat crearea a 400 de locuri noi de muncă, la care se adaugă, desigur, locurile de muncă aduse de cele 50 de magazine ale galeriei.
La cât se ridică investiţia din Constanţa?
Investiţia întregului proiect, care măsoară 50.000 de metri pătraţi, a fost de 51 de milioane de euro.
Cât de bună este zona aleasă pentru amplasarea hipermarketului?
Vorbim de un centru comercial amplasat la o intersecţie importantă a oraşului, în imediata vecinătate a unor cartiere cu populaţie numeroasă. Aşadar, amplasarea este considerată a fi una foarte bună.
Credeţi că veţi avea succes, dată fiind diversitatea de hipermarketuri din municipiul Constanţa?
Cu cât există diversitate, cu atât muncă noastră este mai interesantă. Comerţul modern în România este matur în multe oraşe, unul dintre acestea este şi Constanţa. Vremurile în care se deschidea un magazin şi acela era punctul de atracţie al oraşului sunt depăşite. Acum vorbim de o piaţă matură, în care se aplică legile reale ale concurenţei şi în care cei cu iniţiativă, diversitate şi capacitate de adaptare rămân în top.
Ce strategie de marketing aveţi pe viitor?
Strategia cora Brătianu se înscrie în strategia cora la nivel naţional şi înseamnă diversitate la preţuri foarte bune. La aceasta se adaugă deschiderea conducerii magazinului în a asculta clientul şi a adapta produsele după necesităţile reale ale acestuia.
Urmează şi alte hipermarketuri cora în judeţul Constanţa?
Deocamdată nu avem un plan în acest sens. După cum spuneam, piaţa este deja matură aici.
Unde va fi cel de-al 12-lea magazin cora din ţară?
Al 12-lea magazin se deschide în luna noiembrie la Ploieşti, în centrul comercial Afi.
Ce suprafaţă are magazinul? Cum este structurat magazinul pe raioane? Cărui segment de produse îi acordaţi spaţiul cel mai important?
Aria de vânzare a magazinului este de 8.600 mp şi, ca şi în restul magazinelor cora, segmentul cel mai important este cel alimentar, în special raioanele cu produse proaspete, unde calitatea şi varietatea fac diferenţa dintre noi şi concurenţă.
Cine va fi directorul magazinului cora Constanţa? Faceţi o scurtă prezentare.
Directorul cora Bratianu este Codruţa Borza, un manager format la cora şi care a luat conducerea celui de-al treilea hipermarket cora, după cora Cluj şi cora Sun Plaza Bucureşti. Fiind deja director la al treilea hipermarket, cunoscând pieţe diferite atât în provincie, cât şi în Bucureşti, Codruţa Borza are o experienţă solidă şi, fără îndoială, va avea rezultate excelente la cora Brătianu şi va fi un interlocutor deschis pentru clienţii constănţeni.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii
- iana 25 Jul, 2013 11:25 Locurile de munca au fost tinute la blat; pe site-urile de angajare nu s-au scos decat locuri pt casieri, vanzatori, manipulanti.