„Sub deviza „101% satisfacţie pentru client" S-a deschis primul magazin-service Premio din Constanţa(galerie foto)
„Sub deviza „101% satisfacţie pentru client": S-a deschis primul magazin-service Premio din Constanţa(galerieConceptul Premio presupune trei aspecte principale: relaţia cu consumatorul, relaţia cu oamenii şi nivelul standardelor de calitate, iar filosofia Premio despre punerea în practică a acestor trei aspecte face diferenţa. Premio este mai mult decât o marcă, este un loc al standardelor de calitate şi al satisfacţiei garantate. Magazinele-service Premio sunt spaţiul în care toate acele aspecte extrem de importante pentru consumator devin realitate: curtoazia, valoarea banului, informaţia precisă, corectă şi utilă, rezolvarea eficientă a solicitărilor, aprecierea şi respectul, încrederea şi siguranţa lucrului bine făcut, grija faţă de ceea ce îi aparţine de drept şi de care trebuie să se bucure în cele mai bune condiţii. „Intrăm pe piaţa din Constanţa sub o franciză puternică. În acest sens, ne vom desfăşura activitatea cu o puternică implicare personală, pentru a depăşi aşteptările consumatorului. Vom reinvesti în afacere pentru a îmbunătăţi constant experienţele consumatorilor. La ora actuală, dispunem de 5 rampe de lucru, 4 rampe pentru mecanică şi vulcanizare, un depozit de 200 mp. De altfel, urmează să mai deschidem alte două puncte de lucru şi să mai angajăm personal", a declarat Adrian Ichim, directorul service-ului Autorol Premio. În magazinele-service Premio, standardele au în vedere atât modul în care este tratat şi servit clientul, cât şi standardele ce garantează calitatea produselor şi serviciilor oferite. O echipă profesionistă va lucra în beneficiul clientului, economisind timpul acestuia, oferindu-i un mediu de aşteptare extrem de plăcut, într-un ambient reconfortant. Deviza magazinele-service PREMIO în România este „101% satisfacţie - manualul consumatorului".
Magazinele-service Premio sunt concepute să ofere servicii la cele mai înalte standarde
Oferta serviciilor este destinată să răspundă nevoilor individuale şi de aceea va fi particularizată în funcţie de cerinţele clienţilor. Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear - Franchise (GDHS), în 1996. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. Astăzi, magazine-service Premio sunt funcţionale în 6 ţări din Europa de Est. Acum, Premio este şi în România. Pe viitor, magazinele-service Premio se vor extinde în toată Dobrogea.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
- Axinte Gheorghe 22 Dec, 2012 13:32 Buna treaba, sa deschida unul si-n Tomis Nord.