Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
07:20 24 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Vacanta "de vis" in compania gandacilor

ro

30 Jul, 2004 00:00 819 Marime text

Facturi fiscale false

Camerele hotelului "Balea" din Neptun aveau igrasie, lenjeria era murdara, iar mirosul existent era insuportabil * Reprezentantii ANT au inchis mai multe camere si au aplicat o sanctiune contraventionala de 40 de milioane de lei * Controlul a fost facut in urma reclamatiilor facute de turistii cazati in hotel

Reprezentantii Directiei de Control din cadrul Autoritatii Nationale pentru Control au efectuat, ieri, o inspectie la hotelul "Balea" din statiunea Neptun. Alina Dinca, seful Directiei de Control din ANT, a declarat ca verificarile s-au facut in urma unor reclamatii venite de la turistii care sunt cazati in hotelul "Balea". Unitatea este clasificata la doua stele, insa conditiile existente acolo sunt mult sub aceasta categorie. Echipa de control a verificat mai multe camere, ceea ce s-a descoperit fiind peste orice imaginatie. Incaperile erau "garnisite" cu gandaci pe pereti, igrasie, lenjeria era extrem de murdara, iar sezlongurile existente in balcoane nu erau acoperite cu panza. De asemenea, grupurile sanitare din camere, dar si cele care erau utilizate de personalul unitatii nu fusesera curatate de ceva vreme, iar instalatia sanitara era intr-o stare deplorabila si nefunctionala. Mirosul existent in camere, dar si pe holurile hotelului era unul greu si imposibil de suportat. Infiltratiile de apa din tavan erau ceva firesc in peisajul hotelului si nu pareau sa deranjeze pe nici unul dintre salariati, geamurile erau sparte, iar recipientul de gunoi aflat in apropierea camerelor emana un miros ingrozitor, semn ca nu mai fusese de mult curatat. Pentru angajati mizeria existenta in intreg hotelul nu era o problema. Acestia au explicat ca turistii abia isi predasera camerele si nu se facuse inca ordine. In dormitoarele in care era insa curat, lucrurile nu erau foarte diferite deoarece lenjeria avea pete de murdarie. Turistii cazati de cateva zile in hotel au reclamat serviciile proaste si au declarat ca pentru orice serviciu solicitat trebuie sa ofere bani in plus. In plus, Alina Dinca sustine ca, din verificarile efectuate, a reiesit ca unitatea din Neptun a eliberat facturi fiscale falsificate. Ca urmare a mizeriei gasite in hotel, reprezentantii ANT au inchis mai multe camere si au aplicat administratiei unitatii o amenda de 40 de milioane de lei.
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii