De astăzi, tricourile se vor găsi şi în România Simona Halep şi-a lansat brandul „Halepeno“
De astăzi, tricourile se vor găsi şi în România: Simona Halep şi-a lansat brandul „Halepeno“
24 Jan, 2015 00:00
ZIUA de Constanta
2801
Marime text
O poreclă pe care i-a dat-o Simonei Halep antrenorul Brad Gilbert a devenit brand. Tehnicianul i-a spus jucătoarei constănţene „Halepeno“ (un joc de cuvinte între „jalapeño“ - ardei picant - şi numele jucătoarei, Simona fiind la fel de iute pentru adversare), iar staff-ul sportivei şi Adidas (sponsorul ei tehnic) au lansat tricouri cu acest simbol (trei ardei în culorile naţionale ale României).
„Adidas family - team Halepeno! Sper să vă placă tricoul, eu îl ador“, este mesajul postat de Simona Halep pe pagina personală de Facebook, care însoţeşte o fotografie în care sportiva apare alături de antrenorul Victor Ioniţă, de consultantul tehnic Thomas Hogstedt şi de preparatorul fizic Teo Cercel, toţi purtând noile modele de tricouri. Potrivit gsp.ro, acestea se vor găsi de astăzi şi în România, preţul unui tricou fiind de 137 de lei.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii