„E un monstru, rămâi fără cuvinte!“ Un tânăr din Mangalia e primul român care a condus bolidul Koenigsegg CCXS, unicat în lume! (galerie foto)
„E un monstru, rămâi fără cuvinte!“: Un tânăr din Mangalia e primul român care a condus bolidul Koenigsegg
18 May, 2019 00:00
ZIUA de Constanta
13390
Marime text
Postură onorantă pentru un tânăr din Mangalia, Ionuț Cărăuleanu, devenit primul român care a condus bolidul Koenigsegg CCXS, unicat în lume! Evenimentul a avut loc în Ungaria, la Siofok, unde Ionuț (29 de ani) a mers să testeze și să prezinte această super mașină pe canalul său de YouTube.
Ionuț Cărăuleanu face vlogging (blog cu conținut exclusiv video), prezentând super car-uri pe canalul „Șoferul“. „Sunt singurul din țară care fac așa ceva. Sunt independent, nu la o emisiune auto. Iau mașinile și le prezint din privat, de la proprietar, direct de la oameni. Nimeni din România nu mai face prezentări de super car-uri. În această lună, am împlinit doi ani de când desfășor această activitate. Totul a pornit, ca să zic așa, dintr-o «prostie». Aveam multe cunoștințe deținătoare de mașini, iar, într-o seară, ne uitam la cineva din străinătate și ne-a venit ideea să facem și noi așa ceva. În țară am prezent foarte multe modele, Ferrari, Lamborghini, BMW, Shelby Cobra, dar și ARO-ul lui Ceaușescu. Toate mașinile prezentate pe canalul meu sunt rare. De aceea și postez mai rar, că e mai greu să le găsesc“, spune tânărul din Mangalia.
După ce a condus, în Bulgaria, un Bugatti Chiron de 3,5 milioane de euro, Ionuț Cărăuleanu și-a împlinit visul și s-a aflat la volanul unui Koenigsegg CCXS, unicat în lume! „Proprietarul bolidului Buggati Chiron este cel mai bogat bulgar. M-am întâlnit cu el la Monte Carlo, am stat în același hotel și ne-am împrietenit. Am condus mașina sa la Sofia. Sunt primul și singurul deocamdată din România care am testat această mașină de 1.500 de cai putere, care costă 3,5 milioane de euro, model fabricat în doar 500 de bucăți. Koenigsegg CCXS e deținută de un maghiar. Sunt prieten cu el, ne-am cunoscut acum cinci ani la un eveniment auto, la care el venise să-și prezinte bijuteria de mașină, pe care doar ce o cumpărase. Așa am ajuns să conduc acest bolid, fiind invitat de proprietar să o încerc la un eveniment auto global, în Ungaria, în stațiunea Siofok, pe malul lacului Balaton“, povestește primul român ajuns la volanul Koenigsegg CCXS.
Cum era și normal, Ionuț Cărăuleanu a fost entuziasmat de mașină, de calitățile sale tehnice și de performanțele pe care le-a atins. „Un vis îndeplinit, să filmez și să conduc un Koenigsegg, în special acest model CCXS, fiind unicul din lume! Mulțumesc mult încă o dată prietenului meu din Ungaria pentru permisiunea de a mă distra cu această mașină. A fost o zi istorică pentru mine, fiind singurul din România care a filmat un material cu această mașină unică în lume“, a precizat tânărul îndrăgostiți de super car-uri, care e prieten bun cu Emil Ghinea, pilotul din Mangalia triplu campion al României și de două ori vicecampion la grupa H, clasa 3 la Campionatul Național de Viteză în Coastă.
„Koenigsegg CCXS are motor de 4,7 litri V8, 1.018 cai putere, tracțiune spate, cutie manuală în șase trepte, motor cu turbo compresoare (2). Ca mașină, se simte exact ca un kart. Ești foarte jos în ea, practic cobori în mașină, nu urci. Este foarte precisă. Când virezi, e cu totul, cu tine. Toată mașina pleacă odată cu tine. Trebuie să fii în ea ca să simți senzația. E legată toată cu tine. Și e foarte puternică. E ceva wow. Pornirea mașinii e aparte, iar cheia e exact emblema de pe capotă, ca mărime și greutate, cântărește cât o piatră, e foarte grea. Marca Koenigsegg, nu neapărat modelul CCXS, are record mondial de 457 km/h pe drumuri publice (închise) și record de la 0 la 400 și înapoi cu frânare la zero în 23 de secunde! Toată producția Koenigsegg, din 1996, e de 150 de bucăți, atât de rare sunt. Durează un an și ceva să o construiască. Ușile sunt patentate de ei, au un mod unic de a se deschide. Cei de la Koenigsegg au inventat foarte multe lucruri pe care companiile mari la cumpără acum de la ei. La companie au angajați și oameni de la NASA“, a precizat Ionuț Cărăuleanu despre bijuteria pe patru roți produsă în Suedia, după numele inginerului care o construiește, Christian von Koenigsegg.
„Mașina asta e un monstru, rămâi fără cuvinte! Practic, în acest bolid sunt două mașini, una coupe și una cabrio. Prietenul meu din Ungaria mi-a făcut ziua și anul speciale. Nu o să vorbesc prea mult la acest material. Practic, nu prea ai cum să vorbești și, în același timp, să conduci. Trebuie să fii foarte atent la tot ce faci. Modelul Koenigsegg CCXS e făcut special pentru proprietar, comandă specială, cu un interior special. Litera «S» face unică această mașină. Există 49 de mașini CCX, una costând 1,2 milioane de euro. Prețul «CCXS»-ului depășește însă această sumă“, a menționat Ionuț Cărăuleanu. Acesta e membru Retromobil și a declarat că încearcă să aducă în România bolidul Koenigsegg CCXS, invitându-l pe proprietar la un eveniment de-al său.
Sursa foto: Facebook (Șoferul) și capturi YouTube (Șoferul)
Ionuț Cărăuleanu face vlogging (blog cu conținut exclusiv video), prezentând super car-uri pe canalul „Șoferul“. „Sunt singurul din țară care fac așa ceva. Sunt independent, nu la o emisiune auto. Iau mașinile și le prezint din privat, de la proprietar, direct de la oameni. Nimeni din România nu mai face prezentări de super car-uri. În această lună, am împlinit doi ani de când desfășor această activitate. Totul a pornit, ca să zic așa, dintr-o «prostie». Aveam multe cunoștințe deținătoare de mașini, iar, într-o seară, ne uitam la cineva din străinătate și ne-a venit ideea să facem și noi așa ceva. În țară am prezent foarte multe modele, Ferrari, Lamborghini, BMW, Shelby Cobra, dar și ARO-ul lui Ceaușescu. Toate mașinile prezentate pe canalul meu sunt rare. De aceea și postez mai rar, că e mai greu să le găsesc“, spune tânărul din Mangalia.
La volanul unui Bugatti Chiron de 3,5 milioane de euro
După ce a condus, în Bulgaria, un Bugatti Chiron de 3,5 milioane de euro, Ionuț Cărăuleanu și-a împlinit visul și s-a aflat la volanul unui Koenigsegg CCXS, unicat în lume! „Proprietarul bolidului Buggati Chiron este cel mai bogat bulgar. M-am întâlnit cu el la Monte Carlo, am stat în același hotel și ne-am împrietenit. Am condus mașina sa la Sofia. Sunt primul și singurul deocamdată din România care am testat această mașină de 1.500 de cai putere, care costă 3,5 milioane de euro, model fabricat în doar 500 de bucăți. Koenigsegg CCXS e deținută de un maghiar. Sunt prieten cu el, ne-am cunoscut acum cinci ani la un eveniment auto, la care el venise să-și prezinte bijuteria de mașină, pe care doar ce o cumpărase. Așa am ajuns să conduc acest bolid, fiind invitat de proprietar să o încerc la un eveniment auto global, în Ungaria, în stațiunea Siofok, pe malul lacului Balaton“, povestește primul român ajuns la volanul Koenigsegg CCXS.
O zi istorică
Cum era și normal, Ionuț Cărăuleanu a fost entuziasmat de mașină, de calitățile sale tehnice și de performanțele pe care le-a atins. „Un vis îndeplinit, să filmez și să conduc un Koenigsegg, în special acest model CCXS, fiind unicul din lume! Mulțumesc mult încă o dată prietenului meu din Ungaria pentru permisiunea de a mă distra cu această mașină. A fost o zi istorică pentru mine, fiind singurul din România care a filmat un material cu această mașină unică în lume“, a precizat tânărul îndrăgostiți de super car-uri, care e prieten bun cu Emil Ghinea, pilotul din Mangalia triplu campion al României și de două ori vicecampion la grupa H, clasa 3 la Campionatul Național de Viteză în Coastă.
E ca o rachetă
„Koenigsegg CCXS are motor de 4,7 litri V8, 1.018 cai putere, tracțiune spate, cutie manuală în șase trepte, motor cu turbo compresoare (2). Ca mașină, se simte exact ca un kart. Ești foarte jos în ea, practic cobori în mașină, nu urci. Este foarte precisă. Când virezi, e cu totul, cu tine. Toată mașina pleacă odată cu tine. Trebuie să fii în ea ca să simți senzația. E legată toată cu tine. Și e foarte puternică. E ceva wow. Pornirea mașinii e aparte, iar cheia e exact emblema de pe capotă, ca mărime și greutate, cântărește cât o piatră, e foarte grea. Marca Koenigsegg, nu neapărat modelul CCXS, are record mondial de 457 km/h pe drumuri publice (închise) și record de la 0 la 400 și înapoi cu frânare la zero în 23 de secunde! Toată producția Koenigsegg, din 1996, e de 150 de bucăți, atât de rare sunt. Durează un an și ceva să o construiască. Ușile sunt patentate de ei, au un mod unic de a se deschide. Cei de la Koenigsegg au inventat foarte multe lucruri pe care companiile mari la cumpără acum de la ei. La companie au angajați și oameni de la NASA“, a precizat Ionuț Cărăuleanu despre bijuteria pe patru roți produsă în Suedia, după numele inginerului care o construiește, Christian von Koenigsegg.
Două mașini într-una
„Mașina asta e un monstru, rămâi fără cuvinte! Practic, în acest bolid sunt două mașini, una coupe și una cabrio. Prietenul meu din Ungaria mi-a făcut ziua și anul speciale. Nu o să vorbesc prea mult la acest material. Practic, nu prea ai cum să vorbești și, în același timp, să conduci. Trebuie să fii foarte atent la tot ce faci. Modelul Koenigsegg CCXS e făcut special pentru proprietar, comandă specială, cu un interior special. Litera «S» face unică această mașină. Există 49 de mașini CCX, una costând 1,2 milioane de euro. Prețul «CCXS»-ului depășește însă această sumă“, a menționat Ionuț Cărăuleanu. Acesta e membru Retromobil și a declarat că încearcă să aducă în România bolidul Koenigsegg CCXS, invitându-l pe proprietar la un eveniment de-al său.
Sursa foto: Facebook (Șoferul) și capturi YouTube (Șoferul)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii