Licitația pentru semnele identitare ale FC Farul. Noutăți. Oferta SSC Farul nu a fost aprobată. Ce se întâmplă în continuare
Licitația pentru semnele identitare ale FC Farul. Noutăți. Oferta SSC Farul nu a fost aprobată. Ce se întâmplă
23 May, 2018 22:51
ZIUA de Constanta
5683
Marime text
CC Insol SPRL, lichidatorul judiciar al FC Farul, a informat că va relua licitațiile publice cu strigare în vederea valorificării mărcii (culori, siglă) și a palmaresului FC Farul.
Totodată, lichidatorul judiciar a notificat SSC Farul (liderul seriei secunde a Ligii a 3-a, echipă ca și promovată în Liga a 2-a) asupra faptului că oferta acestui club a fost prezentată în cadrul Adunării Creditorilor de astăzi, dar nu a fost aprobată.
Licitațiile se vor desfășura săptămânal, în fiecare zi lucrătoare de marți, începând cu data de 26 iunie a.c., până la adjudecare, la sediul CC Insol SPRL din Constanța.
La licitație poate participa orice persoană fizică sau juridică care acceptă prevederile caietului de sarcini și ale regulamentului de licitație.
Participanții vor trebui să facă dovada achitării echivalentului în lei la data plății a sumei de 200 de euro exclusiv TVA, reprezentând contravaloarea caietului de sarcini, a sumei de 200 de euro exclusiv TVA, reprezentând contravaloarea taxei de participare la licitație, să depună garanția de 20% din prețul de pornire a licitației și să depună o scrisoare de garanție bancară în valoare de 80.000 de euro cu minimum 24 de ore înainte de data licitației.
Pasul de licitație va fi de 18% din valoarea ultimului preț strigat.
Caietul de sarcini poate fi obținut zilnic, între orele 9.00 și 15.00, de la sediul lichidatorului judiciar.
Sursa foto: ZIUA de Constanța
Totodată, lichidatorul judiciar a notificat SSC Farul (liderul seriei secunde a Ligii a 3-a, echipă ca și promovată în Liga a 2-a) asupra faptului că oferta acestui club a fost prezentată în cadrul Adunării Creditorilor de astăzi, dar nu a fost aprobată.
Licitațiile se vor desfășura săptămânal, în fiecare zi lucrătoare de marți, începând cu data de 26 iunie a.c., până la adjudecare, la sediul CC Insol SPRL din Constanța.
La licitație poate participa orice persoană fizică sau juridică care acceptă prevederile caietului de sarcini și ale regulamentului de licitație.
Participanții vor trebui să facă dovada achitării echivalentului în lei la data plății a sumei de 200 de euro exclusiv TVA, reprezentând contravaloarea caietului de sarcini, a sumei de 200 de euro exclusiv TVA, reprezentând contravaloarea taxei de participare la licitație, să depună garanția de 20% din prețul de pornire a licitației și să depună o scrisoare de garanție bancară în valoare de 80.000 de euro cu minimum 24 de ore înainte de data licitației.
Pasul de licitație va fi de 18% din valoarea ultimului preț strigat.
Caietul de sarcini poate fi obținut zilnic, între orele 9.00 și 15.00, de la sediul lichidatorului judiciar.
Sursa foto: ZIUA de Constanța
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii