Pilotul Emil Ghinea, victorie la Trofeul Valea Uzului - Dărmănești. E prima clasare pe podium cu bolidul Norma M20F (galerie foto)
Pilotul Emil Ghinea, victorie la Trofeul Valea Uzului - Dărmănești. E prima clasare pe podium cu bolidul Norma
13 Aug, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
3691
Marime text
- În sezonul 2020 al Campionatului Național de Viteză în Coastă, Emil Ghinea conduce un bipost Norma M20F.
- Pilotul din Mangalia și echipa sa tehnică sunt la faza familiarizării pe deplin cu bolidul, acest campionat fiind unul de teste.
- În Campionatul Național de Super-Rally, Emil va conduce o mașină Renault Clio V6 Trophy.
Multiplu campion și medaliat în Campionatul Național de Viteză în Coastă, pilotul din Mangalia Emil Ghinea a obținut prima clasare pe podium (care a fost și victorie) cu bolidul Norma M20F pe care îl conduce din acest sezon.
Emil a participat până acum la cele trei etape derulate din Campionatul Național de Viteză în Coastă, stagiunea 2020, dar a concurat și la o rundă, Trofeul Valea Uzului - Dărmănești, din Campionatul Național de Viteză în Coastă 2, în care a onorat invitația organizatorului. Aici s-a clasat pe locul întâi, rezultat generator de optimism, în condițiile în care campionul din Mangalia și echipa sa tehnică sunt încă la faza familiarizării pe deplin cu bipostul. „Evoluția de la Trofeul Valea Uzului - Dărmănești a fost una mai mult de antrenament, nu am forțat. Locul întâi a venit ca un bonus. Am mai făcut kilometri cu mașina, ținând cont că acest an este unul de teste, pentru a-i găsi bolidului toate slăbiciunile și a i le elimina. Norma M20F este capricioasă. O învățăm din mers. La fiecare rundă din CNVC de până acum m-am confruntat cu probleme tehnice. Iar acestea apar automat numai la etape, întrucât nu avem posibilitatea să facem antrenamente. Frustrarea e mare, dar nu dezarmăm“, a declarat Emil Ghinea.Aproape de o clasare excelentă la Râșnov
La ultima etapă din Campionatul Național de Viteză în Coastă, Trofeul Rășnov, sportivul de 41 de ani a fost foarte aproape de o clasare excelentă, dar a abandonat în ultima urcare, întrucât i s-a rupt planetara! „În prima zi, am fost în top 4, iar în a doua zi eram în top cinci, din 90 de mașini, când a apărut problema cu planetara. Având în vedere această problemă, pentru a putea participa apoi la Trofeul Valea Uzului, am comandat o planetară din Franța, care a fost adusă cu avionul. Inițial, plecasem de acasă la etapa de la Râșnov cu gândul de a mă clasa în top zece, dar lucrurile au mers mult mai bine, până la apariția din nou a problemelor tehnice. Cum spuneam, frustrarea a fost mare, fiind foarte aproape de un loc important în ierarhie. La finele sezonului, îmi doresc o clasare în top 3. Mă bazez și pe sprijinul partenerilor mei. Mergem înainte“, a punctat Emil Ghinea.Concurează și la Super-Rally
Următoarea etapă din Campionatul Național de Viteză în Coastă la care va participa sportivul din Mangalia este cea de la Baia Mare, de la finele acestei luni, iar pe 21 august va concura și la runda de la Deva a Campionatului Național de Super-Rally. În această întrecere, Emil nu va pilota însă Norma M20F, ci un Renault Clio V6 Trophy, bolid cu care a evoluat în CNVC înainte de a trece la bipost.Citește și:
Start în noul sezon Pilotul Emil Ghinea o ia pas cu pas cu bolidul Norma M20F în Campionatul Național de Viteză în Coastă (galerie foto + video)
Pilotul Emil Ghinea, pe locul doi în prima etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă al Bulgariei (galerie foto)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii