Treceți în această perioadă podul de la Agigea? Iată ce trebuie să știți
Treceți în această perioadă podul de la Agigea? Iată ce trebuie să știți
27 Dec, 2015 09:02
ZIUA de Constanta
2174
Marime text
Reabilitarea podului de la Agigea ar trebuie să se termine pe data de 11 martie 2016. Cel puțin așa susțin reprezentanții CNADNR, potrivit cărora, în prezent, pe pod este permisa exclusiv circulatia autovehicolelor cu MTMA =< 5 tone, cu exceptia autovehicolelor destinate transportului de persoane - traficul rutier se va desfasura pe benzile centrale ale podului, iar viteza de circulatie va fi limitata la 50 km / h.
Mai departe, conducatorii autovehiculelor cu masa totala maxima autorizata superioara limitei de 5 tone, care au ca destinatie finala Portul Constanta, pot utiliza si urmatoarele variante ocolitoare: pentru relatia Bucuresti - Port Constanta Sud si retur, traficul rutier se va desfasura pe urmatoarea ruta ocolitoare: A2 (Bucuresti - Constanta) - nod rutier A4- intrare Port Agigea - Constanta Sud ( pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunare-Marea Neagra) - Poarta 10 bis ( Port Constanta). Pentru relatia Harsova (DN2A) Port Constanta Sud si retur, traseul de ocolire va fi:: A4 ( Nod rutier Ovidiu- Nod rutier A4 cu A2) - A4 - intrare pod Agigea (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunare - Marea Neagra ) - Poarta 10 bis (Port Constanta Sud). Pentru relatia Mangalia -Port Constanta si retur, traseul de ocolire va fi: Mangalia - DN39- Agigea - intersectie DN39 cu DN 39A, DN 39A - intrare Port Constanta.
În altă ordine de idei, zilele trecute, prefectul judeţului Constanţa, Ion Constantin, a spus că pentru finalizarea lucrărilor până la începerea sezonului estival, podul de la Agigea trebuie să fie închis total timp de două luni, urmând ca traficul să fie preluat de podul nou.
„Aceasta este soluţia ideală pe care eu o voi propune la Minister, după ce se va finaliza şi breteaua rutieră”, a precizat prefectul.
Mai departe, conducatorii autovehiculelor cu masa totala maxima autorizata superioara limitei de 5 tone, care au ca destinatie finala Portul Constanta, pot utiliza si urmatoarele variante ocolitoare: pentru relatia Bucuresti - Port Constanta Sud si retur, traficul rutier se va desfasura pe urmatoarea ruta ocolitoare: A2 (Bucuresti - Constanta) - nod rutier A4- intrare Port Agigea - Constanta Sud ( pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunare-Marea Neagra) - Poarta 10 bis ( Port Constanta). Pentru relatia Harsova (DN2A) Port Constanta Sud si retur, traseul de ocolire va fi:: A4 ( Nod rutier Ovidiu- Nod rutier A4 cu A2) - A4 - intrare pod Agigea (pe noul pod rutier, la km 0+540 al Canalului Dunare - Marea Neagra ) - Poarta 10 bis (Port Constanta Sud). Pentru relatia Mangalia -Port Constanta si retur, traseul de ocolire va fi: Mangalia - DN39- Agigea - intersectie DN39 cu DN 39A, DN 39A - intrare Port Constanta.
În altă ordine de idei, zilele trecute, prefectul judeţului Constanţa, Ion Constantin, a spus că pentru finalizarea lucrărilor până la începerea sezonului estival, podul de la Agigea trebuie să fie închis total timp de două luni, urmând ca traficul să fie preluat de podul nou.
„Aceasta este soluţia ideală pe care eu o voi propune la Minister, după ce se va finaliza şi breteaua rutieră”, a precizat prefectul.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii