Sute de sesizări la Enel, pentru căderile de tensiune zilnice din Peştera (document)
Sute de sesizări la Enel, pentru căderile de tensiune zilnice din Peştera (document)Locuitorii comunei Peştera au făcut, pe parcursul a trei ani de când se confruntă cu întreruperile zilnice de curent electric din comună, sute de reclamaţii. Acestea au rămas fără vreun răspuns. Sesizările privind aspectul legat de întreruperile bruşte zilnice de energie din comună ne-au fost aduse la cunoştinţă de mai mulţi locuitori ai comunei care s-au săturat de trei ani de această problemă. Situaţia este cât se poate de reală, luând legătura cu primarul comunei Peştera, Valentin Vrabie, acesta ne-a spus că, inclusiv în primărie, din cauza fluctuaţiilor de tensiune, unul dintre aparaturile care asigurau conectarea la Internet s-a ars. „Este o bătaie de joc ceea ce se întâmplă. S-au făcut nenumărate sesizări, la numărul de reclamaţii 929, însă nimeni nu le-a luat în calcul, se spune că se va interveni în 48 de ore de la depunerea reclamaţiei. Se mizează pe faptul că oamenii de la ţară nu au posibilităţi de a face reclamaţii. Toţi se adresează primăriei. Enel nu ştie decât să încaseze banii, pe baza unei tehnici de acum 100 de ani", spune primarul din Peştera.
Contactat telefonic, unul dintre reprezentantii Biuroului de Presa al Enel Romania, Johana Scînteie, ne-a spus că se va interesa dacă au fost depuse reclamaţii în ceea ce priveşte informaţia transmisă şi că va reveni. Ulterior, a fost transmis un răspuns amplu despre această problemă, însă fără a prezenta în nicio frază despre totalul reclamaţiile primite, mulţumindu-se doar cu prezentarea reclamaţiilor înregistrate în perioada 1 iunie - 1 august: „Cauzele întreruperilor de electricitate din localitatea Peştera sunt, în principal, vechimea instalaţiilor, care au o durată de viaţă de peste 40 de ani şi necesită multiple îmbunătăţiri, dar şi condiţiile meteorologice nefavorabile. Astfel, în perioada 1 iunie - 1 august s-au înregistrat 17 avarii ce au afectat locuitorii acestei comune. (...) Restul întreruperilor din această perioadă se datorează vechimii celor două linii de medie tensiune (de peste 40 de ani), apărând defecte izolate care în urma intervenţiilor echipelor Enel Distribuţie Dobrogea s-au remediat în cel mai scurt timp posibil. Asigurăm clienţii Enel Distribuţie Dobrogea că echipele noastre de intervenţie acţionează cu operativitate în scopul remedierii defecţiunilor şi realimentării consumatorilor în cel mai scurt timp, în toate cazurile în care întreruperile se produc accidental şi nu pot fi prevăzute. Nu întodeauna sunt însă îndeplinite toate condiţiile de executare a intervenţiei în minimum de timp, fapt pentru care pot apărea anumite întârzieri în alimentarea cu energie electrică, independent de voinţa noastră (...)". Textul complet al răspunsului îl găsiţi ataşat, în ediţia online.
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp