Coridorul IV paneuropean, tronson Lehliu - Constanţa, reabilitat de nemţii de la Wiebe România SRL (document)
Coridorul IV paneuropean, tronson Lehliu - Constanţa, reabilitat de nemţii de la Wiebe România SRL (document)
22 Aug, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
2984
Marime text
Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a publicat numele societăţii care a obţinut contractul „Întreţinere şi reparaţie Coridor IV paneuropean, tronson Lehliu - Constanţa (preţ inclus materiale, manoperă), fără utilaje grele de cale - SRCF Constanţa“. Este vorba despre Wiebe România SRL, iar valoarea contractului atribuit este de 1.797.822,44 de lei, fără TVA.
În cadrul contractului „Întreţinere şi reparaţie Coridor IV paneuropean, tronson Lehliu - Constanţa“, se vor executa lucrări de înlocuire a materialelor de cale ce prezintă uzuri mecanice apărute în procesul de exploatare, în scopul asigurării funcţionării normale, continue şi în condiţii de siguranţă a transportului feroviar.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire în cadrul CNCF CFR SA Bucureşti - Sucursala Regională CF Constanţa sunt: Dorin Ioan Maer - director, Radu Anton - şef Revizorat SC, Joiţa Mega - director adjunct, Vasilica Sbingheci - şef Serviciul Financiar.
Grupul german H.F. Wiebe a intrat pe piaţa construcţiilor din România în anul 2001, participând, între anii 2001 şi 2004, la reabilitarea primului tronson de cale ferată din România aparţinând Coridorului IV european între Bucureşti şi Câmpina. Ca urmare a aprecierilor de care a avut parte lucrarea de pe Coridorul IV şi a oportunităţilor deschise de piaţa românească de construcţii, Grupul H.F. Wiebe a hotărât înfiinţarea, la sfârşitul anului 2003, a firmei Wiebe România SRL, ca membră a grupului.
Printre contractele câştigate se numără: „Lucrări de întreţinere şi reparaţii Coridor IV Paneuropean, tronson Bucureşti-Câmpina“, „Lucrări de întreţinere şi reparaţii Coridor IV Paneuropean, tronson Lehliu-Constanţa“, „Lucrări în vederea ridicării restricţiilor de viteză de pe raza SCREIR CF Bucureşti - Lot 5“, „Construirea unei căi ferate de legătură pentru voestalpine în Giurgiu“, „Reabilitarea liniilor de cale ferată din rafinăria OMV Petrom - Petrobrazi“, „Lucrări de sudură pe Coridorul Paneuropean IV - Secţiunea Câmpina-Predeal“, „Construcţie fabrică prefabricate din beton autoclavizat XELLA“, „Reabilitare şi modernizare inel de încercare Făurei“, „Reabilitarea CF pentru viteza de 160 km/h a liniei Bucureşti - Constanţa, componentă a Coridorului IV Paneuropean“, „Reabilitare pe Coridorul IV Paneuropean - Staţia Chitila“, „Reabilitarea şi modernizarea clădirilor din staţia de cale ferată Craiova“, „Terasament de cale ferată pe linia Ploieşti Vest - Târgovişte “, „Punere în siguranţă pod de cale ferată pe linia Ploieşi Sud - Buzău km 67+399“, „Lucrări de terasamente pe râul Argeş“, „Podul de cale ferată de la Teis, pe râul Ialomiţa“, „Reabilitare linii de tramvai în Bucureşti“, „Construcţie linie nouă de cale ferată Atena - Corint (Grecia) pe tronsonul SKA - Kiato“.
Potrivit Registrului Comerţului, prin adresa nr. 465/P/2013 din 17.10.2013 emisă de M.P. Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti, înregistrată la ONRC sub nr. 368005/18.10.2013 şi la ORC - TB sub nr. 385873/18.10.2013, au fost transmise ordonanţa nr. 465/P/2013 din 30.09.2013 şi ordonanţa nr. 465/P/2013 din 10.10.2013 de extindere a cercetărilor şi începere a urmăririi penale faţă de societatea Wiebe România SRL.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Citeşte şi:
Regionala CF Constanţa plăteşte peste 2,5 milioane de lei către Wiebe România, firmă implicată într-un dosar penal (document)
Nemţii câştigă peste 1,6 milioane de lei pentru întreţinerea Coridorului IV Paneuropean, tronson Lehliu – Constanţa (document)
În cadrul contractului „Întreţinere şi reparaţie Coridor IV paneuropean, tronson Lehliu - Constanţa“, se vor executa lucrări de înlocuire a materialelor de cale ce prezintă uzuri mecanice apărute în procesul de exploatare, în scopul asigurării funcţionării normale, continue şi în condiţii de siguranţă a transportului feroviar.
Persoanele cu funcţii de decizie din cadrul entităţii contractante în ceea ce priveşte organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire în cadrul CNCF CFR SA Bucureşti - Sucursala Regională CF Constanţa sunt: Dorin Ioan Maer - director, Radu Anton - şef Revizorat SC, Joiţa Mega - director adjunct, Vasilica Sbingheci - şef Serviciul Financiar.
Responsabili de atribuirea contractului
Gigi Claudiu Moisei - şef Divizie Linii, Daniel Petrescu - şef Serviciul Linii, Cristina Lateş - inginer Serviciul Linii; Valentin Jorascu - revizor Sector SC, Divizia Linii, Gabriela Tiron - şef Serviciu PDFCF - Economic, Alina Ciobanu - economist Serviciul Comercial, Camelia Răceanu - şef Oficiul Juridic, Marcel Butoi - jurist Oficiul Juridic, Camelia Nacu - jurist Oficiul Juridic, Adriana Popescu - jurist Oficiul Juridic, Daniela Luminiţa Belu - şef Serviciul Achiziţii Publice, Daniel Marius Toader - economist Serviciul Achiziţii Publice.Wiebe Romania SRL, în datele Registrului Comerţului
Societatea a luat fiinţă în anul 2008 şi are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris, de 5.698.925 de lei, integral vărsat, este compus din 30.805 părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 185 de lei. Asociaţi persoane juridice sunt: Wiebe Holding Gmbh & Co KG, cu sediul în Germania, cu 0,0032% din capitalul social, şi SC Wiebe International GMBH, cu sediul în Germania, cu 99,9968% din capitalul social. Persoane împuternicite sunt Daniel Bîrsan şi Marco Alpert. Wiebe Romania SRL execută lucrări de construcţie a căilor ferate de suprafaţă şi subterane.Grupul german H.F. Wiebe a intrat pe piaţa construcţiilor din România în anul 2001, participând, între anii 2001 şi 2004, la reabilitarea primului tronson de cale ferată din România aparţinând Coridorului IV european între Bucureşti şi Câmpina. Ca urmare a aprecierilor de care a avut parte lucrarea de pe Coridorul IV şi a oportunităţilor deschise de piaţa românească de construcţii, Grupul H.F. Wiebe a hotărât înfiinţarea, la sfârşitul anului 2003, a firmei Wiebe România SRL, ca membră a grupului.
Printre contractele câştigate se numără: „Lucrări de întreţinere şi reparaţii Coridor IV Paneuropean, tronson Bucureşti-Câmpina“, „Lucrări de întreţinere şi reparaţii Coridor IV Paneuropean, tronson Lehliu-Constanţa“, „Lucrări în vederea ridicării restricţiilor de viteză de pe raza SCREIR CF Bucureşti - Lot 5“, „Construirea unei căi ferate de legătură pentru voestalpine în Giurgiu“, „Reabilitarea liniilor de cale ferată din rafinăria OMV Petrom - Petrobrazi“, „Lucrări de sudură pe Coridorul Paneuropean IV - Secţiunea Câmpina-Predeal“, „Construcţie fabrică prefabricate din beton autoclavizat XELLA“, „Reabilitare şi modernizare inel de încercare Făurei“, „Reabilitarea CF pentru viteza de 160 km/h a liniei Bucureşti - Constanţa, componentă a Coridorului IV Paneuropean“, „Reabilitare pe Coridorul IV Paneuropean - Staţia Chitila“, „Reabilitarea şi modernizarea clădirilor din staţia de cale ferată Craiova“, „Terasament de cale ferată pe linia Ploieşti Vest - Târgovişte “, „Punere în siguranţă pod de cale ferată pe linia Ploieşi Sud - Buzău km 67+399“, „Lucrări de terasamente pe râul Argeş“, „Podul de cale ferată de la Teis, pe râul Ialomiţa“, „Reabilitare linii de tramvai în Bucureşti“, „Construcţie linie nouă de cale ferată Atena - Corint (Grecia) pe tronsonul SKA - Kiato“.
Potrivit Registrului Comerţului, prin adresa nr. 465/P/2013 din 17.10.2013 emisă de M.P. Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploieşti, înregistrată la ONRC sub nr. 368005/18.10.2013 şi la ORC - TB sub nr. 385873/18.10.2013, au fost transmise ordonanţa nr. 465/P/2013 din 30.09.2013 şi ordonanţa nr. 465/P/2013 din 10.10.2013 de extindere a cercetărilor şi începere a urmăririi penale faţă de societatea Wiebe România SRL.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei.
Citeşte şi:
Regionala CF Constanţa plăteşte peste 2,5 milioane de lei către Wiebe România, firmă implicată într-un dosar penal (document)
Nemţii câştigă peste 1,6 milioane de lei pentru întreţinerea Coridorului IV Paneuropean, tronson Lehliu – Constanţa (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii