Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
06:03 27 09 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ședință CLM Constanța Reabilitarea stațiilor de transport în comun, discutată de consilierii locali (DOCUMENT)

ro

25 Sep, 2024 15:36 294 Marime text
 Consiliul local al municipiului Constanţa este convocat în şedinţă ordinară, luni, 30.09.2024, ora 14.00.

Ședința se va desfășura prin mijloace electronice, printr-o platformă online de videoconferință. 

Pe ordinea de zi se află mai multe proiecte printre care și proiect de hotărâre nr. 390/2024 privind aprobarea Studiilor de fezabilitate și a pricipalilor indicatori tehnico-economici pentru obiectivul de investiții „Construire/modificare/reabilitare stații de transport în comun din municipiul Constanța”.

Iniţiator al proiectului este primar Vergil Chiţac. Au fost solicitate avize Comisiile de specialitate nr. 1 și nr. 3.
 
Potrivit datelor din referatul de aprobare, prin realizarea investitiei publice „Construire/modificare/reabilitare staţii de transport în comun din municipiul Constanţa" se doreşte îmbunătăţirea calităţii spaţiului public şi a interconexiunii cu existentul, obţinerea unor imagini architectural-urbanistice moderne, compatibile cu caracterul zonei, care, prin integrarea în peisajul urban, să genereze premiza de reper local.
 
Obiectivul de investiţii include  „Construire/modificare/reabilitare staţii de transport în comun din municipiul Constanţa" la capat de linie Poarta 2; „Construire/modificare/reabilitare staţii de transport în comun din municipiul Constanţa" la capăt de linie, str. Ştefaniță Vodă" și „Construire/modificare/reabilitare staţii de transport în comun din municipiul Constanţa" la capat de linie zona Oxford".
 

 

S-au propus două scenarii care au fost supuse comparaţiei

În cadrul documentaţiei tehnico-economice întocmită pentru obiectivul de investiţii pentru fiecare locaţie în parte, s-au propus două scenarii care au fost supuse comparaţiei din punct de vedere tehnic, economic, financiar şi operaţional pentru alegerea soluţiei optime de implementare.

În urma analizei celor două scenarii, s-a concluzionat că diferenţele dintre acestea constau în cea mai mare parte în dimensionarea construcţiei, astfel că atât din punct de vedere economico-financiar, cât şi din punct de vedere tehnic şi a întreţinerii în timp a construcţiilor, se consideră că Scenariul 1 este mai avantajos.

Valoarea totală estimată a investiţiei rezultată pentru scenariul optim, este de 3.754.951,99 lei fără TVA, respectiv 4.439.830,81 lei cu TVA, din care C+M-1774.138,12 lei fără TVA, respectiv 2.111.224,36 cu TVA.
 
 
 Proiectul în integralitate poate fi studiat în secțiunea Document a materialului.
 
  

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.




 Citește și: 


Știri ConstanțaCum arată stațiile CT BUS de pe bulevardul Aurel Vlaicu. „O adevărată provocare să ajungi la stația de autobuz fără să te împiedici“ (FOTO+VIDEO)
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii