Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
18:15 29 08 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Achiziție de peste 100.000 lei Opt poduri aflate în administrarea DRDP Constanța, supuse unei expertize tehnice (DOCUMENT)

ro

29 Aug, 2024 15:44 225 Marime text
Sediul DRDP Constanta
  • Valoarea estimată a contractului „Expertize tehnice de gospodarirea apelor pentru 8 poduri aflate în administrarea DRDP Constanța – județul Călărași“, scos la licitație de DRDP Constanța, este de 117.000 lei.
  • Ofertele de participare pot fi depuse pe data de 3 septembrie, ora 23:30 sau depusa la registratura DRDP Constanța până la 03.09.2024.
 
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA
prin Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța anunță organizarea și desfășurarea unei licitații pentru atribuirea contractului privind experitza tehincă de gospodarire a apelor pentru 8 poduri.
 
Valoarea estimată a contractului „Expertize tehnice de gospodarirea apelor pentru 8 poduri aflate în administrarea DRDP Constanța – județul Călărași“ este de 117.000 lei. Ofertele de participare pot fi depuse pe data de 3 septembrie, ora 23:30 sau depusa la registratura DRDP Constanta până la 03.09.2024, ora 15:30.

 
Cele 8 poduri pentru care va fi executată exprtiza tehnică sunt:

 
Pod peste vale pe A2, km 67+084 — Lehliu Gară;
Pod peste  vale pe A2, km 68+070 — Lehliu Gară
Pod pate parftu pe DN3, km 66+100 — Lehliu Gară;
Pod peste Lac pe DN 31, km 11+214 — Bogata;
Pod peste Lac pe DN 31, km 27+970 — Dorobanțu;
Pod peste canal Dâmbovița pe DN 4, km 38+152 — Budești;
Pod peste canal Dâmbovița pe DN 4, km 38+162, Budești;
Pod peste Valea Zborului pe DN 41, km 15+843 — Căscioarele.
 
Expertiza tehnică trebuie să conțină deficientele observate Ia data expertizării. De asemenea, Expertiza Tehnică trebui să fie în mod obligatoriu ștampilată de către un expert tehnic de calitate atestat de catre M.L.P.A.T, din categoria "Construcții aferente infrastructurii de transport", domeniul "Poduri rutiere și de cale ferată" - A4, B2, D avand certificatul de atestare vizat Ia zi.
 
Expertiza tehnică trebuie să conțină minim 2 (două) soluții de remediere a degradarilor care vor aduce podul in parametrii optimi de exploatare. Documentația aferentă Expertizei tehnice va fi elaborată în limba română în 3 (trei) exemplare și se va preda Beneficiarului și în format electronic.
 
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
 
Pregătiri de iarnă! CNAIR, prin DRDP Constanța, cumpără stații de preparare și stocare a clorurii de calciu (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii