Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
13:03 15 01 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Achiziții Constanța CN APM SA contractează lucrări de înlocuire tâmplărie PVC. Care e valoarea estimată a contractului (DOCUMENT)

ro

15 Jan, 2025 09:35 213 Marime text
Sursa foto: ZIUA de Constanța
 
  • Data limită de depunere a ofertelor este 17 ianuarie 2025.
 
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, ca autoritate contractantă, a inițiat, printr-un anunț de publicitate, achiziția lucrărilor de înlocuire tâmplărie PVC la clădirile Post Control ale porților 3, 5, 6, 7, 8, si 9 și la WC - urile publice din zonele Dana 8, Parc Gara Maritimă și Garaj Auto.
 
Valoarea estimată a contractului este 332.000 lei, data limită de depunere a ofertei fiind 17 ianuarie 2025, ora 23.30.
 
Oferta financiara va fi prezentată în lei, fără TVA.
 
După cum se arată pe e-licitatie.ro, obiectul contractului constă în „Lucrări de înlocuire tâmplărie PVC clădirile Post Control ale porților 3, 5, 6, 7, 8, si 9 și WC – urile publice din zonele Dana 8, Parc Gara Maritimă și Garaj Auto”, cu respectarea condițiilor minimale menționate în Caietul de sarcini nr. 50985/10.12.2024, beneficiar fiind Sucursala Nave Tehnice Port din cadrul CN APM SA Constanța. Achiziţia este prevăzută în PAAS la nr. II.C.9.
Oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic va fi determinată prin aplicarea criteriului de selecție „prețul cel mai scăzut”, în conformitate cu prevederile art. 209 alin. (3) lit. d) din Legea 99/2016 privind achizițiile sectoriale
 
Ofertantul are obligatia de a garanta că lucrările executate sunt cele solicitate și corespund tuturor normelor legale în vigoare. Preţul contractului este ferm pe toată durata contractului și nu poate fi modificat.
 
Oferta financiară va conține toate costurile proceselor tehnologice complete după cum urmează: manoperă, materiale, piese de schimb, transport, cazare, taxe, alte cheltuielii. Oferta, semnată și ștampilată, va fi transmisa pe adresa de e-mail achizitii@constantza-port.ro Nu se acceptă oferte alternative. Nu se acceptă oferte parțiale.
 

Oferta, semnată şi ştampilată, va fi transmisă până la data de 17.01.2025, pe adresa de e-mail achizitii@constantza-port.ro.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise. 
 
Citește și:

 
CN APM SA contractează servicii de întreținere linii cf, aparate de cale și saboți de deraiere în Portul Constanța (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii