CN APM Constanța vrea să încheie contract pentru lucrări de dragare și pompare (DOCUMENT)
CN APM Constanța vrea să încheie contract pentru lucrări de dragare și pompare (DOCUMENT)
16 Nov, 2024 16:25
ZIUA de Constanta
176
Marime text
- Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța, cu sediul în județul Constanța, organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în furnizarea lucrări de dragare şi de pompare.
Licitația va avea loc pe data de 02 decembrie 2024, ora 15:00, iar anunțul a fost transmis website-ului licitatiapublica.ro pe data de 13 noiembrie 2024.
Valoarea estimativă a contractului este de 466.669.632 lei.
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în:
- elaborarea proiectului tehnic, inclusiv a studiilor de teren, a tuturor documentațiilor de avize și autorizații (după caz) necesare pentru obținerea autorizației de construire, inclusiv pentru organizarea de șantier (dacă este cazul)
- elaborarea documentației și detalii de execuție
- execuția lucrărilor
Obiectivul de investiții are asigurată sursa de finanțare din fonduri externe nerambursabile prin Programul Transport (PT) 2021-2027 și buget de stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor și Infrastructurii în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii, precum și din surse propria ale Companiei Naționale „Administrația Porturilor Maritime” S.A. Constanța, astfel:
- 50% contribuție Fondul de Coeziune
- 50% contribuție Bugetul de Stat.
Termenul limită până la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achiziție publică are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu DA este cu 18 zile înainte de termenul limită de depunere a ofertelor.
Termenul în care entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informați suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este a 10-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
De asemenea, la solicitările adresate după acest termen, entitatea contractantă nu va răspunde.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel GAVRUTA, Suryan-Omar DEDE, Cătălin DIACONU, Constantin CHIRILA, Mihnea - Claudiu DRUMEA, Elena VLAD, Dan Alexandru CATANA,
• Conducere executivă: Director General – Mihai TEODORESCU, Director General Adjunct – Costin Valeriu AVĂTAVULUI, Director Executiv – Ileana-Mirela BÎRCHI, Director Financiar – Maria MERGIU, Consilier Juridic cu atribuții delegate, Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă – Tănase Iulian PEPI, Director Strategie Dezvoltare – Eugen CARUNTU, Șef Serviciu Achiziții Publice – Hermina BECTEMIR, Șef Serviciu Dezvoltare – Mihaela Alina STĂETU
• Alți semnatari: Șef Birou Control Financiar Preventiv – Adrian STĂNCIUC, Responsabil contract din cadrul Serviciului Dezvoltare – Anca Diana ANGELESCU, Responsabil Achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice – Cristina Daniela ȘTEFAN.
Minciu Adriana Simona este reprezentantul legal al furnizorului de servicii auxiliare achiziției este SC CONSIM MANAGEMENT SRL.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Act de urbanism emis de municipalitate CN APM Constanța investește în dezvoltarea unui Port community system și modernizarea infrastructurii energetice
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii