Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
17:21 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

CN APM Constanța vrea să repare șalupa Sirius 1 (DOCUMENT)

ro

25 Sep, 2024 17:00 527 Marime text
Foto ilustrativă - sursa: ZIUA de Constanța

Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime" SA Constanța organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în prestarea serviciilor de reparații pentru șalupa Sirius 1.
 
Licitația va avea loc pe data de 04 octombrie 2024, ora 15:00.
 
Valoarea estimativă a contractului este de 237.250 lei.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului este prezentat de furnizarea serviciilor de reparații la șalupa Sirius 1, respectiv înlocuirea celor două reductor-inversoare tip ZF HURT MARINE Italia, model ZF 80 IV – 2.0 din dotarea șalupei, conform cerințelor din Caiet sarcini nr. 37677/ 09.09.2024 și a anexelor acestuia.
 
Operațiunile necesare realizării reparațiilor la șalupa Sirius 1 sunt următoarele:
1. Demontare-montare două reductor-inversoare;
2. Centrare motoare – reductor - inversoare – linii axiale;
3. Efectuare probe de funcționare.
 

Conform aceleiași surse, durata maximă alocată prestării serviciilor este de 12 luni, din care durata de execuție va fi de 8 luni de la data intrării în vigoare a contractului.
 
Termenul în care entitatea contractantă va răspunde solicitărilor de clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
 
De asemenea, orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (https://e-licitatie.ro/pub). La solicitările adresate după acest termen entitatea contractantă nu va răspunde.
Persoanele ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane din cadrul entității contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
 
  • Consiliul de Administrație: Adrian-Daniel GAVRUTA, Dan-Alexandru CATANĂ, Cătălin DIACONU, Elena VLAD, Mihnea-Claudiu DRUMEA, Constantin CHIRILĂ;
  • Conducere executivă: Director General – Mihai TEODORESCU, Director General Adjunct – Costin - Valeriu AVĂTAVULUI, Director Departamentul financiar – Maria Mergiu, Șef Departament Sucursale - Emil Sorin Banias, Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă - Adina Albu (cu atribuții delegate), Coordonator Sucursala Nave Tehnice Port - Lucian ROȘU, Șef Serviciu Achizitii Publice și Gestiune – Hermina BECTEMIR;
  • Alți semnatari: Mihai SARICU - Sucursala Nave Tehnice Port, Adrian STĂNCIUC - Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv, Responsabil achiziție din cadrul Serviciului Achiziții Publice și Gestiune - Ionela Camelia Dănilă.
 
Totodată, conform ducumentelor, operatorii economici participanți la procedură trebuie să dovedească o formă de înregistrare în condiţiile legii din ţara de rezidență, din care să reiasă că operatorul economic este legal constituit, că nu se află în niciuna dintre situaţiile de anulare a constituirii precum şi faptul că are capacitatea profesională de a realiza activităţile care fac obiectul contractului.
 

În secțiunea Documente poate fi parcurs integral anunțul de participare.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
CN APM Constanța pune la bătaie peste 170.000 de lei pentru reparații la șalupa Sirius 2 (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii