CN APM SA Constanța achiziționează servicii de curățare fațadă vitrată clădire Terminal Pasageri (DOCUMENT)
CN APM SA Constanța achiziționează servicii de curățare fațadă vitrată clădire Terminal Pasageri (DOCUMENT)
06 Oct, 2024 18:01
ZIUA de Constanta
579
Marime text
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18.10.2024.
Compania Națională Administrația Porturilor Maritime SA Constanța, ca autoritate contractantă, și-a exprimat intenția, printr-un anunț de participare simplificat, de a achiziționa servicii de curățare fațadă vitrată clădire Terminal Pasageri.
După cum se aată pe licitatiapublica.ro, este vorba de o suprafață de 1.487 mp / 3 prestații / an / 6 prestații /24 de luni. Serviciile de curățare fațadă vitrată se vor realiza ținând cont de o serie de cerințe specifice, detaliate la nivelul Caietului de sarcini nr 38890/18.09.2024.
Valoarea totală estimată e de 120.000 lei.
Serviciile de curățare constau în spălarea propriu-zisă a fațadelor vitrate și a tâmplăriei de aluminiu, astfel încât acestea să rămână curate, clare și fără urme, fără resturi de murdărie, fără a produce zgârieturi și / sau mătuirea suprafețelor.
Criteriul de atribuire e prețul cel mai scăzut.
Persoane ce dețin funcții de decizie în cadrul entității contractante precum și persoane ce pot influența conținutul documentației de atribuire și / sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• Consiliu de Administrație: Adrian-Daniel GĂVRUȚA, Dan-Alexandru CATANĂ, Cătălin DIACONU, Elena VLAD, Mihnea-Claudiu DRUMEA, Constantin CHIRILĂ;
• Conducere executivă: Director General – Mihai TEODORESCU, Director General Adjunct – Costin Valeriu AVĂTAVULUI, Director Financiar – Maria Mergiu, Director Operațiuni Portuare – Daniel Căpățână, Serviciul Juridic și Guvernanță Corporativă - Adina Albu (cu atribuții delegate), Șef Serviciu Exploatare Portuară – Doru MIHAI, Șef Serviciu Achizitii Publice și Gestiune – Hermina BECTEMIR;
• Alti semnatari: Serviciul Bugete și Control Financiar Preventiv - Adrian STĂNCIUC, Compartiment Terminal Pasageri Compartiment Terminal Pasageri - Teodor PATRICHI, Compartiment Terminal Pasageri - Dana COSTEA, Responsabil Achizitie din cadrul Serviciului Achizitii Publice și Gestiune Cristina Daniela ȘTEFAN.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 18.10.2024, ora 15.00, când se deschid ofertele, în SEAP.
Ofertantul trebuie să își mențina oferta până la 18.02.2025.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
CN APM SA Constanța. Sursa foto: ZIUA de Constanța
Citește și:
CN APM SA Constanța achiziționează stații de lucru tip desktop și portabile (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii