DGASPC Constanța contractează lucrări la Locuințele Maxim Protejate Cumpăna (DOCUMENT)
DGASPC Constanța contractează lucrări la Locuințele Maxim Protejate Cumpăna (DOCUMENT)
22 Feb, 2025 16:18
ZIUA de Constanta
239
Marime text

.jpg)
.jpg)
- Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 6 martie 2025.
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța a inițiat, printr-un anunț de participare simplificat, achiziția de lucrări de întreținere la grupurile sanitare și lucrările interioare la Locuințele Maxim Protejate Cumpăna (Casa Violeta, Casa Iris, Casa Azalea și Casa Daria) din comuna Cumpăna, județul Constanța.
Valoarea totală estimată e de 1.003.448,88 lei.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 6 martie 2025, ora 15.00, când se deschid ofertele, în SEAP.
Oferta trebuie sa fie valabila pana la 6 iulie 2025.
După cum se arată pe licitatiapublica.ro, obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuția tuturor lucrărilor, conform caietului de sarcini, și include:
- întreținere la grupurile sanitare și lucrările interioare la Locuințele Maxim Protejate Cumpăna (Casa Violeta, Casa Iris, Casa Azalea și Casa Daria) din comuna Cumpăna, județul Constanța, respectiv lucrări de întreținere la grupurile sanitare și a pereților comuni de la spațiul tehnic (unde se află centrala termică pe gaze) dormitorul nr. 1, holul aferent comunicării dormitoarelor cu livingul, dar și a livingului în sine, putânduse observa, în același timp, prezența igrasiei la cele patru Locuințe Maxim Protejate Cumpăna: casa Violeta, Iris, Azaleea și Daria.
Având în vedere starea tehnică a acestor spații, se solicită efectuarea urmatoarele operațiuni:
- desfacerea placajului ceramic din băi;
- verificarea structurii de rezistentă a pereților despărțitori ce au fost placate cu rigips;
- executarea elementelor de rezistență suplimentară în zona unde vor fi montate aparatele speciale (scaun duș suspendat rabatabil, cadre de sprijin, mânere de susținere, etc) obligatorii într-o instituție ce se ocupă de persoanele cu dizabilități;
- înlocuirea sistemului de alimentare cu apă rece și caldă pe întreg traseul;
- verificarea sistemului de evacuare al apei menajere atât din punct de vedere al etanseității cât și a cotelor necesare pentru asigurarea evacuării acesteia;
- evacuare cazi de baie existente și înlocuirea acesteia cu o zonă de duș. Pentru aceasta după executarea înlocuirii sistemului de alimentare cu apă dar și a celui de canalizare se va monta în zona dușului o rigolă colectoare;
- se vor reface pereții despărțitori din rigips rezistent la umezelă, se vor executa lucrări de hidroizolație a spațiilor cabinei de duș, după care se va trece la placarea pardoselii cu gresie antiderapantă cât și a pereților verticali;
- concomitent cu execuția lucrărilor de reparații a sălilor de baie se vor face și lucrările aferente spațiului tehnic, holului, living și dormitoarelor ce au suferit deteriorări cauzate de infiltrațiile de apă;
- spațiul de duș va fi delimitat de un panou din Plexiglas cu dimensiunile de 2000 x 1523 x 10 mm ce va fi rigidizat pe 3 laturi pardoseală, perete și tavan. În zona dușului peste pardoseala de gresie va fi prevazut suplimentar un covor antialunecare din pvc. Dotările spațiului de duș vor include un scaun de duș suspendat rabatabil cu spată și suport pentru brațe, mâner de susținere tip z, set manere susținere, suport gel de duș, port prosop etc.;
- scaunul WC va avea un suport înăltător necesar persoanelor cu dizabilități și 2 bare de sprijin, una fixă și una rabatabilă în plan vertical;
- în dreptul lavoarului va fi prevazută o bara de prindere în 3 puncte;
- spațiul băii va fi prevazut un dulap de baie, cuier, o oglindă, poliță, port prosop, savonieră, suport hârtie igienică etc.
Criteriul de atribuire este prețul cel mai scăzut.
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt:
- Director General - Mihaela Ristea;
- Director Executiv - Direcția economică - George Dănilă;
- Director Executiv Protecția Copilului - Silviu Mihai Marcoșanu;
- Director Executiv Asistență Socială Persoane Adulte - Petre Urziceanu;
- Serviciu Achiziții Publice - Anișoara Sotir, Antonela Dana Constantin, Marius Cristian Gheorghe, Chirana Georgiana Grosu, Laura-Cristina Neculae, Răzvan Gabriel Aldea, Cosmin Masaca;
- Serviciu Juridic Contencios - Ana-Maria Enache, Denisa Dragomir, Titiana Guță, Petre Larie, Cristina Checiu, Monica - Mihaela Ciocîrlan, Cătălina Georgeta Iuliana Creangă, Gheorghe Bucur;
- Serviciul Contabilitate, Buget - Zoica Stamule, Alina Neculaev, Tanța Geamalingă, Felicia Iuliana Cosma, Eremia Marius, Meral Butoi, Florentina Acatrinei;
- CIRUL-DASPA - Marius Macovei, Liviu Andrei, Radu Mititelu, Cătălin Meroșneac, Florin Monea, Aysel Nurla, Carmen Erimia, Ionela Iordache.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
DGASPC Constanța. Sursa foto: ZIUA de Constanța
Citește și:
DGASPC Constanța vrea să încheie un contract pentru furnizarea hârtiei igienice. Valoarea poate ajunge la aproape jumătate de milion de lei! (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii