Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:01 21 02 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

DGASPC Constanța vrea să încheie un contract pentru furnizarea hârtiei igienice. Valoarea poate ajunge la aproape jumătate de milion de lei! (DOCUMENT)

ro

20 Feb, 2025 17:00 412 Marime text
Foto ilustrativă - sursa: ZIUA de Constanța

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în achiziția hârtiei igienice, a șervețelelor și a prosoapelor de hârtie.
 
Licitația va avea loc pe data de 06.03.2025, ora 15:00, iar valoarea estimativă a contractului este cuprinsă între 146.338,78 și 573.368,06 lei. Criteriul de atribuire îl reprezintă prețul cel mai scăzut.
 
Potrivit licitatiapublica.ro, obiectul contractului este furnizarea de hartie igienică, șervețele și prosoape de hartie. Achiziția este necesară pentru asigurarea necesarului beneficiarilor din cadrul centrelor subordonate D.G.A.S.P.C. Constanța, pentru desfășurarea activității zilnice și implicit pentru asigurarea funcționării autorității contractante, în vederea îndeplinirii misiunii/obiectivelor pentru care aceasta a fost înființată.
 
Conform anunțului, acordul cadru se va încheia pentru perioada de 24 luni, iar atribuirea contractelor subsecvente se va face în funcție de necesitățile autorității contractante. Autoritatea contractantă va încheia 2 contracte subsecvente pe o perioadă de 12 luni în funcție de necesități și în raport de fondurile bugetare alocate. Cantitatile estimate aferente acordului-cadru sunt prevăzute în Anexa care este parte integrantă din prezentul caiet de sarcini.
 
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor este de: 7. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet și fără ambiguități tuturor solicitărilor de clarificări cu 4 zile înainte de termenul limită stabilit în anunțul de participare pentru depunerea ofertelor, cu condiția transmiterii solicitării de clarificări în timp util. Datele propuse în calendarul estimativ reprezintă intenția autorității/entității contractante, nu un angajament ferm din partea autorității/entității contractante cu privire la atribuirea contractelor subsecvente, pornind de la ipoteza de lucru că nu vor apărea evenimente/circumstanțe imprevizibile care nu au putut fi luate în considerare la momentul inițierii procedurii de atribuire, respectiv vor fi asigurate și resursele financiare necesare.
 
Departajarea ofertelor cu același preț situate pe primul loc: în situația în care doi sau mai multi ofertanți situați pe primul loc au acelasi preț, autoritatea contractanta va solicita clarificări prin intermediul SEAP si va solicita ofertantilor aflați în această situație să transmită în format electronic prin SEAP o nouă propunere financiară, iar contractul va fi atribuit ofertantului a cărui nouă propunere financiară are prețul cel mai scăzut. Termenele/datele de depunere ale noilor propuneri financiare se vor comunica în solicitarea transmisă de către autoritatea/entitatea contractantă.
 
O condiție esențială pentru participare este ca operatorii economici (ofertanţii/ofertanţii asociaţi/terţi susţinători/subcontractanţii) care depun ofertă, să nu se afle în niciuna din situaţiile de excludere menţionate la art. 164, 165 si 167 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.

 
Modalitatea de îndeplinire: Se va completa DUAE de către operatorii economici participanti la procedura de atribuire inclusiv eventualii asociaţi, terţi susţinători si subcontractanţi, prin care confirm că acesta/aceştia nu se află în niciuna din situaţiile de excludere menţionate la 164, 165 şi 167 din Legea nr. 98/2016 conform prevederilor art. 183, 170 alin. (3) şi 193-195 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
 
Documentele justificative, actualizate, care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE urmează a fi prezentate, la solicitarea autoritătii contractante, doar de catre ofertantii clasati pe primele 3 locuri în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor, vor prezenta documentele justificative care probează îndeplinirea celor asumate prin completarea DUAE.
 
Aceste documente pot fi:
 
• certificate constatatoare privind plata impozitelor, taxelor sau a contributiilor la bugetul general consolidat (buget local, buget de stat, etc.) valabile la momentul prezentării, pentru sediul principal, iar pentru sediile secundare/punctele de lucru, o declarație pe propria răspundere privind îndeplinirea obligatiilor de plată a impozitelor, taxelor sau contributiilor la bugetul general consolidat datorate.
• cazierul judiciar al operatorului economic și al membrilor organismului de administrare, de conducere sau de supraveghere al respectivului operator economic, sau a celor ce au putere de reprezentare, de decizie sau de control în cadrul acestuia, așa cum rezultă din certificatul constatator emis de ONRC/actul constitutiv;

• după caz, documente prin care se demonstrează faptul că operatorul economic poate beneficia de derogările prevăzute la art. 166 alin. (2), art. 167 alin. (2), art. 171 din Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
• alte documente edificatoare, dacă este cazul.
 
O altă condiție importantă este evitarea conflictului de interese. Operatorii economici (ofertanţii/ofertanţii asociaţi/terţ susţinători/subcontractanţii), nu trebuie să se afle într-o situaţie de conflict de interese şi/sau concurenţa neloială respectiv situaţiile prevăzute la art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice. Încadrarea în situaţia prevăzută la art. 60 din Legea nr. 98/2016, actualizată, atrage excluderea ofertantului din procedura de atribuirea contractului.
 
Se va prezenta odată cu DUAE, o declaraţie pe propria răspundere a operatorului economic (ofertantul/ofertantul asociat/terţul susţinător/subcontractantul) privind evitarea conflictului de interes, asa cum sunt acestea definite la art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice.
 
Persoanele cu funcție de decizie din cadrul autorității contractante sunt: Director General – Ristea Mihaela; DirectorExecutiv-Direcția economică –Dănilă George; Director Executiv Protecția Copilului–Marcoșanu Silviu Mihai;
Director Executiv Asistență Socială Persoane Adulte –Urziceanu Petre;
Serviciu Achiziții Publice:Sotir Anișoara, Constantin Antonela Dana, Gheorghe Marius Cristian, Grosu Chirana Georgiana, Neculae Laura-Cristina, Aldea Răzvan Gabriel, Masaca Cosmin;
Serviciu Juridic Contencios:Enache Ana-Maria, Dragomir Denisa, Guță Titiana; Larie Petre, Checiu Cristina, Ciocîrlan Monica–Mihaela; Creangă Cătălina Georgeta Iuliana; Bucur Gheorghe;
Serviciul Contabilitate, Buget: Stamule Zoica, Neculaev Alina, Geamalingă Tanța, Cosma Felicia Iuliana, Marius Eremia, Butoi Meral, Acatrinei Florentina;
CIRUL-DASPA:Macovei Marius, Andrei Liviu, Mititelu Radu, Meroșneac Cătălin, Monea Florin, Nurla Aysel, Erimia Carmen, Iordache Ionela;
 
În secțiunea Documente poate fi parcurs în integralitate anunțul simplificat.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și:
IPJ Constanța cumpără servicii de dezinsecție și deratizare (DOCUMENT)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii