IJJ Constanța oferă peste 200.000 de lei pentru un microbuz de 16 locuri (DOCUMENT)
IJJ Constanța oferă peste 200.000 de lei pentru un microbuz de 16 locuri (DOCUMENT)
18 Oct, 2024 15:39
ZIUA de Constanta
484
Marime text
Unitatea Militară 0406 Constanța organizează o licitație publică pentru atribuirea contractului ce constă în achiziția unui microbuz cu capacitatea de 16+1 locuri.
Termenul limită de depunere a ofertelor este astăzi, 18 octombrie 2024, ora 16:00.
Potrivit licitațiapublică.ro, valoarea estimată fără TVA este de 232.773,10 lei.
Autoritatea contractantă a specificat în anunță că termenul limită de livrare va fi cat mai curând posibil, dar nu mai târziu de 28 noiembrie 2024.
Oferta semnată şi ştampilată se va depune la sediul autoritatii contractante din localitatea Constanţa, strada Mircea cal Bătrân, nr. 108, judeţul Constanţa, în plic închis și sigilat cu scrisoare de înaintare sau prin e-mail la adresa: spiridon.mihaiu@jandarmeriaconstanta.ro, până cel târziu 18.10.2024, ora 16:00.
Câștigătorul va posta în SICAP, in cel mult 24 ore (zi lucratoare) de la comunicarea primita pe e-mail, produsele/serviciile/lucrarile pentru comanda fermă cu îndeplinirea în totalitate a cerințelor menționate în prezentul anunț de publicitate și în Caietul de sarcini nr. 2.605.557/11.10.2024 anexat.
Criteriul de atribuire este ”pretul cel mai scazut” și se aplica pentru ofertele declarate admisibile. în cazul in care exista egalitate se vor transmite informari cu privire la o nouă ofertă celor care au oferit pretul cel mai scazut.
Condiții de participare:
Persoane juridice înregistrate pe teritoriul româniei cu experiență în domeniul vânzărilor auto noi de minim 5 ani.
Oferta semnată şi ştampilată se va depune la sediul autoritatii contractante din Loc. Constanţa, str. Mircea cal Bătrân, nr. 108, jud. Constanţa, în plic închis și sigilat cu scrisoare de înaintare sau prin e-mail la adresa: spiridon.mihaiu@jandarmeriaconstanta.ro, până cel târziu 18.10.2024, ora 16:00.
Se vor prezenta următoarele documente:
- 1 Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 164 din legea 98/2016;
- 2 Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din legea 98/2016;
- 3 Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 167 din legea 98/2016;
- 4 Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 59, 60 din legea nr. 98/2016 privind Achizițiile publice (evitarea conflictului de interese);
- 5 Declaraţie de consimțământ privind prelucraea datelor cu caracter personal;
- 6 Declaraţie privind respectarea condițiilor de mediu, social și cu privire la relațiile de munca.
- 7 Dovada din care să rezulte o formă de înregistrare ca persoană juridică (copie CUI) sau certificatul constatator emis de ORNC de pe raza căruia e situat sediul ofertantului.
- 8 Propunerea tehnică ținând cont de cerințele minime din cadrul caietului de sarcini. Demonstrarea corespondenței propunerii tehnice cu specificațiile tehnice se face printr-un tabel de corespondență și/sau prin prezentarea de documentație tehnică (pliante, broșuri, file de catalog, manuale de utilizare) din partea producătorului.Este necesar ca oferta tehnică să cuprindă separat și fișa tehnică a produsului ofertat.
- 9 Propunerea financiară.
- 10 Prestatorul va prezenta Formularul de ofertă și Centralizatorul de prețuri.
Prețul ofertei va cuprinde toată gama de servicii care fac obiectu achiziției, precum și orice alte cheltuieli suplimentare pentru realizarea achiziției.
Achiziţia se va finaliza prin intermediul SICAP, după evaluarea ofertelor, operatorul economic care a transmis oferta admisibila, cu preţul cel mai scăzut, va fi notificat să o posteze în catalogul electronic din SEAP, specificându-se numărul prezentului anunţ.
Doar ofertantul castigator va fi informat de autoritatea contractanta.
In scopul aflarii rezultatului acestei achizitii directe, operatorii economici care au depus oferte sunt rugati sa consulte site-ul www.e-licitatie.ro, rubrica "Achizitii initiate in catalogul electronic" si sa selecteze: Unitatea Militara 0406 Constanta, ca si autoritate contractanta. Informaţii suplimentare se pot obţine la telefon: 0241.618969, interior 24530, persoană de contact Mihaiu Ion Spiridon, sau prin e-mail pe adresa: spiridon.mihaiu@jandarmeriaconstanta.ro.
Riscurile transmiterii documentelor cad in sarcina operatorului economic (art.125 din HG 395/2016). Achizitorul are deplina decizie in selectarea ofertantului castigator, fara a fi obligat sa prezinte justificari celorlalti ofertanti. Prezentei achizitii nu i se aplica prevederile referitoare la solutionarea contestatiilor de catre CNSC, achizitia directa nefiind o procedura de atribuire a unui contract de achizitie publica.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menționează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare și protecția datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Licitații Constanța Unitatea Militară 02052 a atribuit un contract de peste 60.000 de lei pentru servicii de defrișare (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii