Patinoar mobil, pentru perioada sărbătorilor de iarnă. Primăria Cernavodă reia licitația pentru contractul de peste 400.000 lei (DOCUMENT)
Patinoar mobil, pentru perioada sărbătorilor de iarnă. Primăria Cernavodă reia licitația pentru contractul
16 Nov, 2024 17:40
ZIUA de Constanta
195
Marime text
- UAT Cernavodă va organiza o procedură publică pentru atribuirea contractului „Servicii de închiriere și montaj a unui patinoar mobil pentru perioada 30.11.2024-30.01.2025“. Valoarea estimată a achiziției este de 411.764,70 RON. Ofertele pot fi depuse până pe data de 25.11.202, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP Ofertele trebuie să fie valabile până pe 25.02.2025.
Orașul Cernavodă caută o firmă care va monta un patinoar mobil pentru perioada 30.11.2024 - 30.01.2025. În acest sens, UAT Cernavodă va organiza și desfășura o procedură publică pentru atribuirea contractului „Servicii de închiriere și montaj a unui patinoar mobil pentru perioada 30.11.2024 - 30.01.2025“, estimat la suma de 411.764,70 RON.
Ofertele pot fi depuse până pe data de 25.11.2024, ora 15:00, urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP
Ofertele trebuie să fie valabile până pe 25.02.2025.
Obiectul contractului îl constituie închirierea unui patinoar cu toate instalațiile și dotările aferente în vederea montării și amplasării acestuia în Piațeta din strada Dacia din Cernavodă cu ocazia Sărbătorilor de iarnă 2024 - 2025. Primăria Orașului Cernavodă va pune la dispoziție suprafața necesară din centrul civic din Cernavodă; asigură cablul electric și conexiunile electrice; racordul de apă; costul utilităților aferente funcționarii; accesul utilajelor necesare pentru montarea, întreținerea și demontarea patinoarului; iluminatul nocturn.
Patinoarul va avea o suprafață de 600 mp, prevăzut cu o suprafață liberă în interiorul patinoarului de 10 metri în diametru, pentru amplasarea unui brad, astfel încât să se poate patina în jurul acestuia.
Intrarea pe patinoar va fi gratuită, nu se vor percepe faze pentru intrare sau pentru patine. Vizitatorii pot folosi patinele proprii sau patinele puse la dispoziție de către personalul patinoarului.
Ofertantul trebuie să asigure:
- un minim de 200 perechi de patine. atât pentru copii, cât și pentru adulți;
- minim 2 razuri pentru curățarea gheții;
- minim 2 mașini de ascuțit patine,
- minim 6 suporturi patine.
- utilaje și materiale necesare pentru întreținerea continuă a gheții, - loc pentru depozitare utilaje și materiale necesare întreținerii și funcționării,
- loc acoperit pentru depozitare patine, băncuțe pentru schimbat.
Reamintim că licitația care urma să fie organizată în luna octombrie a fost anulată.
Responsabili de atribuirea procedurii publice
Persoanele care dețin funcții de decizie în cadrul autorității contractante definite conform a articolului 21, alin 5 si 6 din HG nr.395/2016 în ceea ce privește organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Liviu Cristian Negoiță - primar; Silvica Olteanu – secretar UAT; Roxana Nicoleta Gherase – șef Serviciul Impozite și taxe; Dragomir Rodica - șef Serviciu ADPP; Ardelean Radu-Alexandru – șef Serviciul Tehnic Investiții și Achiziții Publice; Alina-Diana Miesz - director executiv Direcția Servicii și Administrație Publică; Laura Vasilica Nicolescu - șef Serviciu Strategie și Proiecte; Raluca Andronache – șef Serviciul Buget Contabilitate; Simona Presadă – șef Serviciu Fond Locativ, Spații, Cultură și Bibliotecă; Olteanu Ionuț Mihai - șef Serviciu Patrimoniu și Cadastru; Georgiana Cadiu - director executiv Direcția Asistență Socială; Corina Ghilase - director Cămin pentru persoane vârstnice. La aceștia se adaugă consilierii locali:
Șerif Cîrjali, Bogdan Boarca, Constantin Grajdeanu, Alexandru Tudor, Ștefan Plesa, Gheorghe-Cristinel Roșu, Radu-Alexandru Cojocaru, Salem Zahra, Cătălin-Marian Apostol, Petru Moraru,
Popa Mihai, Niazi Ghiulen,Valentin Bejan, George Ciulei.
Operatorii economici ce depun oferta trebuie să dovedească o forma de înregistrare în condițiile legii în țara de rezidență, să reiasă că aceștia sunt legal constituiți, că nu se află în niciuna dintre situațiile de anulare a constituirii, precum și faptul că au capacitatea profesională de a realiza activitățile care fac obiectul contractului.
În cazul în care se constata una sau mai multe oferte clasate pe primul loc având preturi egale, departajarea acestora se va face prin prezentarea de către ofertanții a căror oferte sunt egale ca preț, a unor noi propuneri financiare, caz în care contractul va fi atribuit ofertantului a cărei nouă propunere financiară are preţul cel mai scăzut.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Achiziții, licitații, vânzări“.
În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Primăria Cernavodă, județul Constanța, se pregătește de Crăciun! Licitație pentru iluminat festiv
Licitații Constanța: Grădiniţa nr. 5 și Creșa nr. 2 din Cernavodă, reabilitate şi modernizate pentru creşterea eficienţei energetice (DOCUMENT)
Cumpărări directe Constanța: Euro Grup Company SRL, cu 3 salariați în 2023, va consolida zidul de sprijin din jurul Sălii de sport a Școlii „Mircea Eliade“ din Cernavodă (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii