Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
19:21 26 02 2025 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Penitenciarul Spital Constanţa - Poarta Albă organizează licitație pentru Servicii Medicale (DOCUMENTE)

ro

26 Feb, 2025 14:46 157 Marime text
Penitenciar - Spital Constanța - Poarta Albă

Penitenciar-Spital Constanța - Poarta Albă va organiza și desfășura o licitație publică pentru atribuirea contractului ce vizează încheierea a două contracte de prestări servicii cu doi asistenți medicali.

Contractele vor fi valabile pana la 31 mai2025, cu posibilitate de prelungire prin act adițional, în funcție de fondurile bugetare disponibile. Tariful va fi de maxim 60 lei TVA inclus / ora, astfel: martie - 168 ore, aprilie - 160 ore, mai - 168 ore. 

Domeniul de activitate este „Servicii de asigurare de personal de asistență medicală.”

Valoarea estimativă a contractului este de  50.016.80 RON.

Ofertele sau cererile de participare se pot primi până la data de 27 februarie 2025, ora 10:00, la adresa de email achizitii.sppalba@anp.gov.ro, sau prin fax la 0241 853 708, sau prin depunere la sediul unității. 

Ofertele se vor deschide în SEAP, la data de 27 februarie 2025, ora 10:00.

Condiţii minime pentru încheierea contractului

 
  • Certificat de membru OAMGMAMR, vizat pe anul 2025, care să ateste dreptul la liberă practică;
  • Asigurarea obfigatorie privind răspunderea civilă profesională malpraxis
  • Să fie înregistrat fiscal.
  • Declaraţie pe proprie răspundere că nu se află în curs de urmărire penală sau în curs de judecată;
  • Fișă de aptitudine eliberată de medic de medicina muncii
Valabilitatea contractului va fi începând cu data semnărlii lui, până la 31.12.2025. În cazul în care se ocupă posturile prin concurs, valabilitatea încetează cu data ocupării postului.

Plata serviciilor medicale este de 60 lei/oră, program de:
  • 8 ore lucrătoare/zi; 5 zile lucrătoareisăptămână;
  • Tură de 12/24 ore (cu exceptia zilelor de repaus săptămânal, sărbători legale și în celelalte zile, în care, în conformitate cu reglementările în vigoare, nu se lucrează);
Numărul de ore lucrate/lună nu depășește numărul de ore lucrătoare aferente lunii calendaristice.

Atribuții generale
  • îşi desfăşoară activitatea pe baza Avizului Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România;
  • respectă secretul profesional şi codul de etică al asistentului medical;
  • respectă şi apără drepturile pacientului;
  • se preocupă în permanenţă de actualizarea cunoştinţelor profesionale prin studiu individual sau alte forme de educaţie continuă.
  • se supune controlului specific în punctele de control acces atât la intrarea cât şi la ieşirea din serviciu precum şi ori de câte ori tranzitează aceste puncte;
  • Cunoştinţe de operare/programare pe calculator nivel 1;
Atribuții specifice: 
 
  • intervine în situaţii de urgenţă şi acordă prim-ajutor, indiferent de locul sau situaţia în care se găseşte;
  • efectuează tratamentele, imunizările şi testările biologice, conform prescripţiei medicale şi le consemnează în evidenţele medicale (registre, dosare medicale, fişe de infirmerie, note de informare);
  • răspunde de corecta înregistrare a datelor în evidenţele primare;
  • intervine în situaţii de urgenţă şi acordă prim-ajutor, indiferent de locul sau situaţia în care se găseşte;
  • în caz de urgenţă medico-chirurgicală însoţeşte persoanele private de libertate la efectuarea examenelor de specialitate sau în cazul prezentărli în vederea internării;
  • la indicaţia şi sub supravegherea medicului, participă la întocmirea evidenţelor şi programărilor la examene periodice şi de specialitate pentru boinavii cronici;
  • depistează precoce îmbolnăvirile, urmăreşte evoluţia bolii, efectuează tratamentul sau supraveghează respectarea efectuării tratamentului şi a regimului igieno-dietetic prescris de medic şi asigură îngrijiirile care se impun;
  • respectă reglementărlle în vigoare privina prevenirea, supravegriura controlul infecţiilor nosocomiale;
  • depistează bolnavii cu afecţiuni infecto-contagioase şi ia măsuri de izolare a acestora;
  • la sfârşitul programului de lucru întocmeşte recapitulaţiile zilnice;
  • asigură păstrarea, evidenţa şi eliberarea medicamentelor personale ale persoanelor private de libertate;
  • asigură completarea cu medicamente a aparatului de urgenţă lărgit, în conformitate cu baremul stabilit de medic;
  • efectuează sterilizarea instrumentarului medical;
  • lipsa medicului, desfăşoară activităţi medicale conform pregătirii şi în limita de competenţă;
  • utilizează şi păstrează, în bune echipamentele şi instrumentarul din dotare, supraveghează colectarea materialelor şi instrumentarului de unică folosinţă utilizat şi se asigură de depozitarea acestora în vederea distrugerii poartă echipamentul de protecţie prevăzut de regulamentul de ordine interioară, care va fi schimbat de ori câte ori este nevoie, pentru păstrarea igienei şi a aspectului estetic personal;
  • dacă la primirea unei persoane private de libertate în unitate (nou depusă sau prin transfer) personalui medical constată, din documentele existente la dosar, din anamneză sau examen clinic, că acesta are risc de autoagresiune sau suicid, va informa în scris, în cel mai scurt timp sau de indată), personalul de pază (şef secţie slisau director siguranţa deţinerii), precum şi personalul de reintegrare socială, pentru întreprinderea măsurilor ce se impun.

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.



Citește și:
DGASPC Constanța vrea să încheie un contract pentru furnizarea hârtiei igienice. Valoarea poate ajunge la aproape jumătate de milion de lei! (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii