Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
14:21 18 09 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Primăria Năvodari deleagă serviciul de iluminat public. Contractul de aproape de 10 milioane lei, scos la licitație (DOCUMENT)

ro

18 Sep, 2024 11:47 197 Marime text
Orasul Navodari. Sursa foto - google.maps
  • Contractul „Servicii de întreținere a iluminatului public – delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din aria administrativ teritoriala a orașului“ este scos la licitație de Primăria Năvodari.
  • Valoarea estimată a contractului este de 9.817.877 RON.
  • Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 14.10.2024.
Primăria Năvodari anunță organizarea și desfășurarea unei proceduri pubice pentru atribuirea contractului „Servicii de întreținere a iluminatului public – delegarea gestiunii serviciului de iluminat public din aria administrativ teritoriala a orașului“.
 
Valoarea estimată a contractului este de 9.817.877 RON. Ofertele de participare pot fi depuse până pe data de 14.10.2024, ora  15:00, acestea urmând să fie deschise în aceeași zi și la aceeași oră în SEAP. Oferta depusă trebuie să rămână valabilă: 6 luni.
 
Termenul până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor este de 18 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitărilor de participare.
Termenul până la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet solicitărilor de clarificare este în a 11 zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau a solicitărilor de participare.
 
Prin atribuirea contractului de delegare a gestiunii serviciului de iluminat public din aria administrativă a orașului Năvodari se auîn vedere următoarele:
 
- menținerea, întreținerea și exploatarea rețelelor electrice de iluminat existente în orașul Năvodari;
 - realizarea unui dispecerat şi a unităților de intervenție cu funcția de monitorizare permanenta a rețelelor de iluminat public, în vederea reducerii timpului necesar remedierii disfuncționalităților sau avariilor din întregul sistem de iluminat;
- îmbunătățirea calității iluminatului la nivelul UAT Orașul Năvodari;
- optimizarea consumului de energie;
- creșterea gradului de securitate individuală şi colectiva în cadrul comunității locale.
 
Prestarea serviciilor ce urmează a fi efectuate în baza Contractului de delegare aserviciului se referă la asigurarea funcționării serviciului de iluminat public în condiții optime.
 
Obiectivul UAT Orașul Năvodari constă în asigurarea administrării, întreținerii, exploatării, modernizării rețelelor electrice de iluminat public si realizarea iluminatului festiv din aria administrativ teritorială a UAT Orașul Năvodari, în condiții de funcționare permanentă și cu respectarea indicatorilor de performanță cu impact minim asupra mediului.
 
Investițiile în modernizarea sistemului de iluminat din UAT Orașul Năvodari sunt cuprinse la nivelul listelor de cantități de lucrări anexate, liste care sunt în măsură să acopere execuția acestor investiții dar și a celor care vor apărea în perioada de delegare a gestiunii sistemului de iluminat public.
 
Propunerile de investiții pentru modernizare se vor face anual de către operator, si vor cuprinde detaliat amplasamentele (străzi, parcuri, etc).Inițial, se va avea în vedere ca pe durata contractului de delegare a gestiunii să se execute următoarele investiții:
 
1. Extindere rețea de iluminat public strada T1;
2. Extindere rețea de iluminat public strada T3;
3. Extindere rețea de iluminat public strada T4;
4. Extindere rețea de iluminat public strada T6;
5. Extindere rețea de iluminat public strada T8;
6. Extindere rețea de iluminat public strada D6;
7. Extindere rețea de iluminat public strada D7;
8. Extindere rețea de iluminat public strada D8;
9. Extindere rețea de iluminat public strada D10;
10. Extindere rețea de iluminat public strada Sibioarei–Tronson 1;
11. Extindere rețea de iluminat public strada Principală Peninsula – între cartier Concasoare și sat Peninsulă;
12. Extindere rețea de iluminat public strada Campului–de la strada Pinului până la capat – 150m;
13. Extindere rețea de iluminat public strada Viilor în capăt la stația ITP;
14. Extindere rețea de iluminat public strada Viilor în capăt până în rețeaua de înaltă tensiune;
15. Extindere rețea de iluminat public strada Gării în capăt;
16. Extindere rețea de iluminat public Str. Ceferistului de la strada Macului până la capăt;
17. Extindere rețea de iluminat public Intre str. Apusului și strada Linistii;
18. Extindere rețea de iluminat public strada Liniștii în căpat, spre Sibioara;
19. Extindere rețea de iluminat public strada M1;
20. Modernizare rețele de iluminat public Parc Front Canal, Piateta Mihai Viteazu, loc de joacă Parc Ion Dobre – piateta Mihai Viteazu, Piateța Leu.
 
În cadrul lucrărilor de modernizare se va executa și scoaterea din posturile de transformare a unor puncte de aprindere si instalarea lor in exteriorul postului de transformare, cu acces din domeniul public, după cum urmează:
1. Punct aprindere strada Nuferilor PT 1048;
2. Punct aprindere strada Lanului PT 1133;
3. Punct aprindere sediu administrativ Primăria Năvodari PT 1085;
4. Punct aprindere strada M20 PT 1067.
 
 
 
Responsabili de atribuirea licitației
 
 
Persoanele din cadrul autorității contractante care dețin funcții de decizie în ceea ce priveste organizarea, derularea și finalizarea procedurii de atribuire sunt Chelaru Florin - primar, Dumitrașcu Costel Aurelian - viceprimar, Mara Liliana - city manager, Barașcu Mihaela – secretar oras, Mitran Margareta - director executiv, Giorgiana Cotigi - Arhitect șef, Neacșu Vasilica - director executiv, Constantin Petrică Adrian - director executiv, Călin Georgiana Sorina - șef Serviciu, Oancea Aura-Ionelia - șef Serviciu, Dinicu Constantin - șef Serviciu, Ion Claudia - șef Serviciu, Necula Constantin - director executiv, Chiru Daniela - director executiv, Broască Luminița - șef Serviciu, Lazăr Florian - șef Serviciu, Mereuță Ionelia – director adjunct, Gherghina Mario – șef Birou.
 
La aceștia se adaugă consilierii locali: Stan Liviu Marian, Chiezis Liliana, Cofei Maria, George Cojocariu, Galbau Stefan, Alexandru - Marius Comsa, Anamaria Oprea, Marius - Stefanita Antonaru, Dorin Cornia, Florea Ion, Valentin Vulpe, Ana-Maria Listarf, Nicolae Matei, Alin Iulian Vasile, Costin - Adrian Ilinca, Iany Lascu, Paraschiv Costina, Pindici Radu.

Condiții pentru ofertanți
 
Ofertantul trebuie să demonstreze că a prestat servicii similare a căror valoare cumulată a fost de minim 4.000.000 lei fără TVA la nivelul unuia sau mai multor contracte. Ofertantul va prezenta o listă a serviciilor similare duse la bun sfârșit în ultimii 3 ani, cu indicarea valorilor, perioadelor de prestare și a beneficiarilor publici sau privați, însoțită de certificări de bună execuție, documente constatatoare sau echivalent.
 
Ofertanții au obligația să prezinte un certificat emis de instituții oficiale pentru certificarea Sistemului de management de mediu. - Ofertanții vor prezenta Certificat ISO 14001 – sau echivalent privind Sistemul de management al mediului valabil la momentul prezentării acestuia.
 
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.

Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.

În secțiunea Documente puteți consulta anunțul de participare la licitație.
 
Citește și:
 

Primăria Năvodari deleagă, pentru 8 ani, serviciul public de transport a persoanelor cu autobuze. Contractul de peste 215 milioane lei, scos la licitație (DOCUMENT)

Primăria Năvodari reconstruiește Școala nr.3 cu fonduri europene. Iată stadiul de executare a lucrărilor!
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii