Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
10:18 21 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Administrația Porturilor Maritime achiziționează reparații de reclasificare la nava Anghel Saligny!

ro

24 Jun, 2024 10:28 690 Marime text
 
 
Compania Națională „Administrația Porturilor Maritime“ SA Constanța achiziționează reparații de reclasificare la nava Anghel Saligny!  
 
Descriere succintă:
 
Conform licitatiapublica.ro, obiectul contractului constă în prestarea de servicii de verificare, măsurare și reparații la instalațiile și echipamentele navei „Anghel Saligny”, în vederea reclasificării navei și emiterea noilor certificate ANR.
 
Reclasificarea navei și eliberarea noilor certificate vor permite navei să desfășoare activitatea pentru care este destinată.
 
Valoarea totală estimată este 1.529.130 de lei.
 
Descrierea achiziției publice:
 

Reparațiile planificate la nave reprezintă volumul minim necesar de revizii, verificări, etalonări sau după caz reparații parțiale sau capitale, efectuate sub supravegherea tehnică a inspectorilor societăților de clasificare, în speță Autoritatea Navală Română (ANR).
 


După finalizarea acestor revizii și reparații, o dată la cinci ani se emit certificate noi, valabile un ciclu de reclasificare, cu condiția vizării anuale.
 
Pe durata unui ciclu de cinci ani, se parcurg următoarele tipuri de reparații: - revizia tehnică (RT) - reparația curentă de gradul întâi (RC1) - reparația curentă de gradul doi (RC2) Reparațiile planificate la nava Anghel Saligny corespund reparației curente de gradul doi și au ca scop reclasificarea navei și emiterea noilor certificate ANR.
 
Reparațiile includ operațiuni efectuate în doc/urcare pe cheu, de reparații mecanice și electrice.
 
Durata contractului 12 luni.
 
Termenul de prestare a serviciilor prezentului contract este de 22 zile lucrătoare.

 
Data intrării în reparații va fi stabilită de comun acord, în cel mult 10 zile lucrătoare după emiterea notificării de către achizitor. 

 
Persoanele ce dețin funcții de decizie și persoanele ce pot influenta conținutul și/sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt:
• CA: Adrian-Daniel Gavruta, Dan-Alexandru Catană, Cătălin Diaconu, Elena Vlad, Mihnea-Claudiu Drumea, Suryan-Omar Dede; Chirilă Constantin
 
Dir.General Mihai Teodorescu, Dir. General Adjunct – Costin - Valeriu Avătavului, Dir. Executiv - Ileana-Mirela Bîrchi, Dir. Financiar – Maria Mergiu, Dir. Sucursale - Emil Sorin Banias, Serv. Juridic și Guvernanță Corporativă – C.Juridic cu atribuții delegate – Tănase Iulian PEPI, Coordonator SNTP - Lucian Roșu, Șef SAP – Hermina Bectemir; Adrian Stănciuc - Șef Birou CFP
 
• Alti semnatari: Șef C.N.T. – Radu Nicolae - SNTP, Expert Achiziții din cadrul SAP – Laura Coadă.
 
Data de deschidere a ofertelor este 10 iulie 2024, ora 15.00.
 
PRECIZĂRI:
 
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
 
Citește și
 
Licitații Constanța
Administrația Porturilor Maritime, cu procedura anulată pentru contractarea reparațiilor la nava Anghel Saligny (DOCUMENT)

 
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii