Ce a achiziţionat Primăria Mangalia (document)
Ce a achiziţionat Primăria Mangalia (document)
21 Feb, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
3402
Marime text
Primăria Mangalia a anunţat cine şi-a adjudecat contractul „Achiziţionare platformă pentru lucru la înălţime model 20D, montată pe autoşasiu 3,5 tone“. Potrivit licitatiapublica.ro, contractul nr. 5004 / 22-01-2020, în valoare de 292.512,45 lei, a revenit societăţii TTA Utilaje Industriale SRL din Ilfov.
Date tehnice suprastructură: înălţime maximă de lucru - 19,60 m, înălţime la baza platformei - 17,60 m, regim lateral de lucru - 8,7 m, unghiul de rotaţie al ansamblului (turela) - 700, capacitate totală în nacelă - 225 kg pe toată diagrama de lucru, rotire nacelă în plan orizontal - 90+90, nacelă din aluminiu, braţ dublu articulat, ultimul segment telescopic, fabricat în totalitate din oţel, contor orar electric în cabină, bucşe antifricţiune, priză de putere 230V montată în nacelă, girofar cu lumină galbenă situat pe cabină, sistem de prindere în nacelă pentru centurile de siguranţă.
Platforma este fabricată din structură metalică rezistentă, prevăzută cu scară de acces şi podea antiderapantă. Comenzile electrice din nacelă şi de la baza suprastructurii se vor face cu manete multifuncţionale. Pompa hidraulică manuală pentru coborâre în cazuri de urgenţă, valve de siguranţă pe întregul circuit hidraulic, cu supape de echilibrare blocare la toate mufele, supape de control al mişcărilor pentru fiecare cilindru de acţionare, autoblocare a comenzilor calelor în momentul utilizării braţelor sistem de blocare a braţului în caz de calare necorespunzătoare, sistem de blocare a braţului în caz de calare necorespunzătoare. La rotaţie braţul nacelei păstrează gabaritul maşinii, furtunurile şi cablurile electrice sunt protejate şi situate în interiorul braţului, fiind astfel protejate mecanic şi termic.
TTA Utilaje Industriale SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 2018, firma are sediul în satul Manolache, comuna Glina, judeţul Ilfov. Firma provine din schimbare sediu în alt judeţ, denumirea anterioară - TTA Utilaje Industriale SRL. Capitalul social subscris, de 300 de lei, integral vărsat, este compus din 30 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 10 lei. Tabacu Marius este asociat unic şi administrator al societăţii, care se ocupă de comerţul cu ridicata al maşinilor pentru industria minieră şi construcţii.
În anul fiscal 2016, societatea cu un singur salariat a avut o cifră de afaceri de 2.158.396 de lei şi un profit de 347.459 de lei. De asemenea, în anul fiscal 2017, a avut un singur salariat, o cifră de afaceri de 1.193.458 lei şi un profit de 177.124 lei. Situaţia financiară pe anul 2018 arată astfel: un profit de 1.093.196 lei, doi salariaţi şi o cifră de afaceri de 3.795.270 de lei.
Responsabili de atribuirea procedurii publice
Persoanele cu funcţie de decizie din cadrul autorităţii contractante, responsabile de organizarea, derularea şi finalizarea procedurii de atribuire, sunt: primar - Radu Cristian; viceprimar - Angelescu Dragoş; administrator public - Georgescu Dan-Lucian; secretar municipiu - Cabuz Andreea; director executiv Direcţia Economică - Fotin Diana Ionela; director executiv - D.M.F.C.V - Ciocănel Simona; director executiv D.A.I.P.D - Călin Didi George; director executiv - D.G.U.S.U.P - Călin Manuela; director executiv Direcţia turism şi mediul afacerilor - Gheorghe Ana Maria; arhitect-şef Direcţia Urbanism şi Amenajarea Teritoriului - Enache Paul Aurel; director executiv Direcţia Poliţia locală - Angelescu Mihai; director executiv Direcţia Asistenţă social - Stamate Claudiu; şef serviciu Achiziţii publice - Zamfir Laurenţiu; Resurse umane, salarizare - Tatarciuc Margareta; Venituri persoane fizice - Drăgulin Andreea; Venituri persoane juridice - Niculae Florina; Contabilitate – Buruiană Eugenia; Buget, execuţie şi patrimoniu - Negru Maria; Dezvoltare, promovare turistică şi organizare evenimente - Căpraru Adriana; Management proiecte - Popa Dan Ciprian; Strategii, programe de asistenţă socială şi beneficii sociale - Duca Adriana; Administrare centre - Peleanu Ana; SPCLEP Mangalia - Abalaru Theodora Ioana; şef birou Investiţii - Dina Liliana; Inspecţie fiscală - Calmbach Vasilica; Urmărire contracte - Gafencu Aurelia; Executare silită creanţe - Macau Aurelian Marian; Registratură şi informare cetăţeni - Drăgan Dan Elena; Administrare pieţe - Ilie Marius; Parcuri şi spaţii verzi - Roşu Adrian; Tehnic, administrativ, club pensionari - Condruţ Ion; Administrarea domeniului public şi privat - Roşu Florin; Monitorizare servicii de utilităţi publice - Stoicescu Cristina.Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a contractului de pe licitatiapublica.ro.
Citeşte şi:
Ce a decis Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor cu privire la o licitaţie a Primăriei Mangalia
Zona staţiunii Saturn, reabilitată de Primăria Mangalia (document)
Saga Infrastructură SRL din Călăraşi a semnat cu Primăria Mangalia. Contract de peste 11 milioane de lei (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii