Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
11:56 22 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Ce firmă se va ocupa de lucrări în cadrul Școlii Generale nr. 2 din Mihail Kogalniceanu

ro

26 Sep, 2020 00:00 3887 Marime text
  • Primăria comunei Mihail Kogălniceanu a atribuit un contract pentru executarea de lucrări în cadrul Școlii Generale nr. 2.
  • Societatea care se va ocupa de lucrări este SC Gericom Industry Support SRL.
 
Primăria comunei Mihail Kogălniceanu a atribuit un contract de execuție lucrări construcții, în cadrul proiectului "Eficientizarea energetică a Școlii Generale nr. 2 - comuna Mihail Kogalniceanu, județul Constanța" SMIS 115541.
 
Societatea care se va ocupa de lucrări este SC Gericom Industry Support SRL. Firma a fost înfiinţată în anul 2013, cu sediul social în municipiul Constanţa.
 
Valoarea totală a contractului, fără TVA, este de 1.532.816,63 lei.
 


Descrierea contractului

Obiectul contractului il constituie executie lucrari aferente obiectivului "Eficientizarea energetica a Scolii Generale nr. 2 - comuna Mihail Kogalniceanu, judetul Constanta" in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini si proiectul tehnic.

Valoarea estimata a contractelor este de 1.544.500,34 lei fara T.V.A., compusa din:
a) Constructii si instalatii: 1.188.902,76 lei fara T.V.A.;
b) Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 48.974,58 lei fara T.V.A.;
c) Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 290.989,00 lei fara T.V.A.;
d) Organizare de santier: 15.634,00 lei fara T.V.A.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 14 zile.

Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 7 zile de data limita de depunere a ofertelor.

Contractul nu va fi considerat terminat pâna când PV de recepţie finală nu va fi semnat de comisia de recepţie, care confirmă că lucrările au fost executate conform contractului. Recepţia finală va fi efectuată după expirarea perioadei de garanţie. Ultima plata se va face numai dupa adminiterea receptiei la terminarea lucrarilor pe baza situatiei de lucrari finale. Daca se constata ca executantul nu a terminat toate lucrarile sau au fost constatate deficiente, se va retine la plata valoarea estimata a lucrarilor in cauza.
Orice descriere a specificatiilor tehnice prin indicarea de licente, procedee speciale, marci etc. sunt insotite de mentiunea “sau echivalent’’.
 


Persoane cu rol de decizie în cadrul societății contractante

Belu Ancuta Daniela – primar; Pandrea Daniel Ionel - viceprimar, consilier, Panfile Elena - secretar, Pariza Gabriela – inspector contabil, Boghiu Raluca – inspector asistent compartiment urbanism, Ghita Liliana – Consilier Juridic, Gheorghe Elena – Inspector superior, Pariza Rodica – Referent contabilitate, Oprea Gratiela – furnizor servicii auxiliare achizitiei, Consilieri Locali: Bogza Mihaita Ovidiu, Bursuc Lacramioara, Turea Alexandru, Sandu Adrian, Sapte Elisabeta, Panainte Toader, Petre Floriana, Puiu Constantin.
 
Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.


 
În secțiunea „Documente“ puteți consulta anunțul de atribuire a contractului, de pe licitatiapublica.ro.
 

Citește și:

Primăria Mihail Kogălniceanu caută firmă care să se ocupe de eficientizarea energetică a Școlii Generale nr. 2 (document)

Drumurile din Mihail Kogălniceanu, amenajate şi modernizate de societatea Asfalt Dobrogea (document)
 
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii