Comportarea în timp a digului Prelungire Dig de Larg, urmărită de Marine Research. Date din contract (document)
Comportarea în timp a digului Prelungire Dig de Larg, urmărită de Marine Research. Date din contract (document)
04 Mar, 2020 00:00
ZIUA de Constanta
3450
Marime text
Compania Naţională Administraţia Porturilor Maritime SA Constanţa a atribuit societăţii Marine Research SRL contractul privind urmărirea comportării în timp a digului Prelungire Dig de Larg. Valoarea contractului atribuit este de 369.000 lei.
Incinta Portului Constanţa s-a prevăzut a fi apărată de două diguri, denumite Digul de Larg şi Digul de Sud. Traseele digurilor respective au fost stabilite ţinând seama de direcţia vânturilor predominante, de traseele favorabile pentru intrarea navelor în port, de condiţiile hidro-geologice locale şi au fost verificate şi definitivate pe baza studiilor pe model. Între cele două diguri a fost lăsată o gură de intrare în port de 1100 m (la piciorul taluzurilor). Digul de Larg a fost prevăzut să aibă o lungime de 5.900 m, începând de la capătul digului de nord - zona Farului Alb (punctul de plecare fiind considerat Km0+000), în această lungime fiind inclus şi capul digului.
Direcţia generală a acestui dig este nord vest-sud est, traseul acestuia având două frânturi, una în dreptul Km 3+300 şi alta în dreptul Km 4+000), pentru a orienta gura de acces spre S-SE. Digul de Sud are o lungime de 5.560 m, inclusiv capul acestuia, şi un traseu sub forma unei linii frânte, fiecare segment având orientări diferite.
Prelungirea Digului de Larg (km 4+850 – 5+900) are o lungime de 1.050 metri şi include zona de racordare cu digul existent, zona de trunchi a digului nou şi zone cap dig. Secţiunea transversală este cu taluzuri, elementele de protecţie fiind de tip Accropode II din beton. Cota zidului de gardă - +9.00 m şi a mentalei de protecţie +10 metri. Dala de comnament are lăţimea de 7.00 m, cota proiectată a dalei lângă zidul de gardă este de +7.03 m şi 31+6.95 m la marginea dalei spre port.
Gura de intrare în port este de 1.100 metri. La dimensionarea taluzurilor s-a ţinut seama de cea mai importantă caracteristică a acestora, respectiv faptul că taluzurile obligă valurile incidente să se spargă, de unde rezultă o disipare a energiei şi o reflexie parţială a energiei valurilor. Urmărirea comportării în timp este o activitate impusă de legislaţia în vigoare, o activitate sistematică de culegere şi valorificare a datelor rezultate din observaţiile şi măsurătorile efectuate pe toată durata de existenţă a construcţiilor. Aceasta cuprinde un ansamblu de activităţi privind examinarea directă sau investigarea cu mijloace de observare şi măsurare speciale.
Urmărirea comportării în timp în perioada de exploatare a construcţiei are un caracter permanent. În timpul urmăririi curente se observă şi se înregistrează fenomenele sau situaţiile care pot să ducă şi la scăderea capacităţii construcţiei privitoare la siguranţa în exploatare şi la scopul pentru care a fost proiectată, pentru a se putea lua măsurile de intervenţie necesare menţinerii cerinţelor de rezistenţă, stabilitate si durabilitate, precum şi pentru obţinerea informaţiilor necesare optimizării activităţii în construcţii. Mantalele de protecţie sunt alcătuite dintr-un singur strat de elemente Accropod care lucrează prin „încleştare" cu blocurile Accropod învecinate, de aceea sunt foarte importante depistarea oricărei defecţiuni în stare incipientă şi efectuarea lucrărilor de remediere la timp, altfel defectele vor avea un caracter evolutiv ce vor conduce la lucrări de reparaţii mai ample şi implicit la cheltuieli mai mari.
Responsabili de atribuirea procedurii
Persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul entităţii contractante, precum şi persoanele din cadrul entităţii contractante ce pot influenţa conţinutul documentaţiei de atribuire şi/sau desfăşurarea procedurii de atribuire sunt: Şerban Daniela - administrator, Murgeanu Gabriela - administrator, Pascu Bogdan - administrator, Petraşcu Elena - administrator, Burlacu Mircea - administrator, Bătrâncă Ghiorghe – administrator, Naftali Daniel-Adrian - administrator, Baz Adina Iuliana - director general adjunct, Maria Mergiu - director economic, Patrichi Teodor - director Direcţia Exploatare, Hanganu Ciprian - director coordonator, Tomescu Ion - director Direcţia Tehnică, Crăciun Mădălin Alexandru - director Direcţia Comercială, Ifimov Otilia - şef Departament Achiziţii Publice, Pepi Tanase Iulian - şef Serviciu Juridic şi Contencios, Kiss Laszlo Eduard - şef Sucursala Energetica Port Constanţa, Niculescu Daniel - şef Sucursala de Servicii Port Constanţa, Banias Emil Sorin - şef Sucursala Nave Tehnice Port Constanţa, Moldoveanu Antoniela - Serviciu Tehnic Reparaţii-Secretar CTE, Bola Laura Valentina - Serviciu Tehnic reparaţii - Secretar CTE(rezervă), Gămalan Nicoleta Adina - şef Birou Control Financiar Preventiv, Erna Silvia Brăileanu - Departament Achiziţii Publice, Constantin Brandi - şef Serviciu Patrimoniu.Marine Research SRL, în datele Registrului Comerţului
Înfiinţată în anul 2010, Marine Research SRL are sediul social în Bucureşti. Capitalul social subscris, de 72.000 lei, integral vărsat, este compus din 720 de părţi sociale. Valoarea unei părţi sociale este de 100 de lei. Asociaţi persoane fizice sunt:
Ionescu Alexandru Dan, cu 51,39% din capitalul social, şi Surleanu Constantin Adrian, cu 48,61% din capitalul social. Administratorul societăţii, care se ocupă de activităţi de inginerie şi consultanţă tehnică legate de acestea, este Surleanu Constantin Adrian.
În anul 2016, societatea cu 15 salariaţi a raportat o cifră de afaceri de 309.842 lei şi o pierdere de 1.733.252 lei. De asemenea, în anul fiscal 2017, firma cu 19 salariaţi a declarat o cifră de afaceri de 2.654.099 lei şi o pierdere de 524.627 lei. Situaţia financiară pe anul 2018 arată astfel: un profit de 762.495 lei, un număr de 15 salariaţi şi o cifră de afaceri de 3.159.501 lei.
Despre toate procedurile publice cu impact asupra judeţului Constanţa, cine şi ce cumpără, cine şi cât câştigă puteţi citi accesând categoria „Combaterea criminalităţii în achiziţiile publice“.
În secţiunea „Documente“ puteţi consulta anunţul de atribuire a licitaţiei la care facem referire.
Citeşte şi:
Cât va plăti CN APM Constanţa pentru serviciul de urmărire a comportării în timp a digului de larg (document)
Investiţie a Gazpromneft Marine Bunker Balkan SA în Portul Constanţa. Este vizat digul de larg pentru acostare nave
Lucrările de reparaţii la digurile Constanţa şi Midia, executate de Consal Trade. Care este valoarea contractului (document)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii