Contract atribuit de Primăria Constanța. Cine se va ocupa de servicii de pază și transport valori (document)
Contract atribuit de Primăria Constanța. Cine se va ocupa de servicii de pază și transport valori (document)
05 Apr, 2017 00:00
ZIUA de Constanta
4797
Marime text
Primăria Constanța a atribuit, prin cumpărare directă, unei firme din Constanța contractul privind servicii de pază și transport valori, precum și monitorizarea sistemelor de alarmare antiefracție și intervenție rapidă. Este vorba despre Zip Escort SRL.
În documentul publicat pe licitatiapublica.ro, se arată un preț maximal de 126.050 de lei și un preț de închidere tot 126.050 de lei.
În luna februarie, vă anunțam că Primăria Constanța organizează consultare publică în vederea achiziției serviciului de pază și transport valori, precum și pentru monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă. Precizam atunci că transportul și paza valorilor se realizează zilnic, în zilele lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanța, la casieria centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanța și retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Locațiile instituției de unde se vor colecta valorile sunt următoarele: City Park Mall - bulevardul Alexandru Lăpușneanu nr. 116C, etaj 2; Casa Căsătoriilor - strada Mihai Eminescu nr. 20; Administrație Cimitire - strada Bărăganului nr. 2-4; parcarea verde din zona Spitalului Clinic Județean Constanța, în momentul când se va achiziționa serviciul de încasare a taxei. Suplimentar, în funcție de necesitățile achizitorului, se vor transporta valori și la o altă locație, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.
Primăria Constanța anunța că obligațiile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefracție și intervenție cu agenți înarmați sunt:
- să dețină minimum trei echipaje de intervenție specializate (minimum trei autoturisme), formate din cel puțin doi agenți de securitate dotați cu armă de foc și muniție aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tonfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societății de pază, mijloace de protecție individuală (veste antiglonț etc.) și ecusoane de identificare cu fotografie;
- să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului.
Orice persoană interesată avea posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate, cu respectarea celor precizate în anunț.
Potrivit Registrului Comerțului, consultat la data de 4 aprilie 2017, firma este deținută de Iulian Radu, născut în Constanța, și de Zoe Paula Radu, de asemenea născută în Constanța. Fiecare deține 50% din capitalul social. În altă ordine de idei, administratorul firmei este Gheorghe Cristian Constantin, născut în Constanța.
Am încercat să obținem un punct de vedere de la reprezentanții firmei, însă acest lucru nu a fost posibil. În cazul în care îl vom primi, va fi publicat în cel mai scurt timp posibil.
Sursa foto: ZIUA de Constanța
Citește și:
Primăria face consultare de preț pentru achiziția serviciului de pază și transport valori
În documentul publicat pe licitatiapublica.ro, se arată un preț maximal de 126.050 de lei și un preț de închidere tot 126.050 de lei.
În luna februarie, vă anunțam că Primăria Constanța organizează consultare publică în vederea achiziției serviciului de pază și transport valori, precum și pentru monitorizare sisteme de alarmare antiefracție și intervenție rapidă. Precizam atunci că transportul și paza valorilor se realizează zilnic, în zilele lucrătoare, de la sediile Primăriei Municipiului Constanța, la casieria centrală a achizitorului, ulterior la Trezoreria Municipiului Constanța și retur, folosind autovehicule blindate, pe traseele prestabilite. Locațiile instituției de unde se vor colecta valorile sunt următoarele: City Park Mall - bulevardul Alexandru Lăpușneanu nr. 116C, etaj 2; Casa Căsătoriilor - strada Mihai Eminescu nr. 20; Administrație Cimitire - strada Bărăganului nr. 2-4; parcarea verde din zona Spitalului Clinic Județean Constanța, în momentul când se va achiziționa serviciul de încasare a taxei. Suplimentar, în funcție de necesitățile achizitorului, se vor transporta valori și la o altă locație, în baza ordinului de lucru transmis de achizitor, pe traseele prestabilite.
Primăria Constanța anunța că obligațiile prestatorului cu privire la serviciul monitorizare sisteme antiefracție și intervenție cu agenți înarmați sunt:
- să dețină minimum trei echipaje de intervenție specializate (minimum trei autoturisme), formate din cel puțin doi agenți de securitate dotați cu armă de foc și muniție aferentă, cu bastoane de cauciuc sau tip tonfe, spray-uri iritant-lacrimogene, uniforme de serviciu cu însemnele distinctive ale societății de pază, mijloace de protecție individuală (veste antiglonț etc.) și ecusoane de identificare cu fotografie;
- să instaleze fără niciun cost dispozitivele necesare conectării sistemelor de alarme existente la dispecerat, în vederea monitorizării (GPRS, butoane panică, senzori etc.), aceste dotări rămânând în custodia beneficiarului, pe toată perioada derulării contractului.
Orice persoană interesată avea posibilitatea de a transmite oferta de preț în vederea determinării valorii estimate, cu respectarea celor precizate în anunț.
Despre Zip Escort SRL
Cu sediul social în municipiul Constanța, firma la care facem referire desfășoară activități de protecție și gardă. Are un capital social subscris de 300 de lei, integral vărsat, fiind compus din 30 de părți sociale.Potrivit Registrului Comerțului, consultat la data de 4 aprilie 2017, firma este deținută de Iulian Radu, născut în Constanța, și de Zoe Paula Radu, de asemenea născută în Constanța. Fiecare deține 50% din capitalul social. În altă ordine de idei, administratorul firmei este Gheorghe Cristian Constantin, născut în Constanța.
Am încercat să obținem un punct de vedere de la reprezentanții firmei, însă acest lucru nu a fost posibil. În cazul în care îl vom primi, va fi publicat în cel mai scurt timp posibil.
Sursa foto: ZIUA de Constanța
Citește și:
Primăria face consultare de preț pentru achiziția serviciului de pază și transport valori
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii