Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
23:12 21 11 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

DGASPC Constanța cumpără servicii de internet și televiziune digitală! Ce valoare au contractele (DOCUMENT)

ro

10 Jun, 2024 16:57 787 Marime text
Direcția Generală de Asistenta Sociala și Protecția Copilului Constanța a lansat două anunțuri de participare la licitație pentru servicii de internet și servicii de televiziune digitală.

Potrivit LicitatiaPublica.ro, pentru servicii de internet valoarea contractului este estimată la 123.000 lei.

Data limită pentru depunerea ofertei este 14.06.2024 ora 12:00.

Contractul prevede achiziționarea de servicii de internet, respectiv:
a. servicii acces internet;
b.circuite închiriate-inel fibra optica;
c. servicii VPN;
c. E-mail hosting;
d. Web Hosting
f.chirie echipamente

Contractul se va încheia pe o perioada de 12 luni de la momentul semnării contractului.


Operatorul economic va instala și conecta toate serviciile în sediul specificat, inclusiv testarea acestora, în maxim 2 zile lucrătoare de la data semnării contractului. După expirarea numărului de zile ofertate pentru instalarea și conectarea tuturor serviciilor achizitorul vă fi îndreptățit în a percepe penalizări în cuantum de 0,1% pe zi din valoarea contractului.

Daca în termen de 5 zile lucrătoare prestatorul nu va instala toate serviciile în toate locațiile, Autoritatea Contractantă are dreptul de a rezilia contractul.

Prestatorul are obligația să respecte în totalitate cerințele impuse în Caietul de sarcini, în vederea menținerii în bune condiții de funcționare a echipamentelor de telecomunicații din sediul central și sediile secundare ale autorității contractante.

Pentru toate serviciile și produsele/echipamentele care fac obiectul acestei achiziții, prestatorul se obliga să asigure disponibilitatea acestora cu caracter permanent și sigur la sediul achizitorului, cu excepția cazurilor de forță majora, astfel:
  • Timp de răspuns la sesizare - de maximum 2 ore;
  • Timp de remediere - în maximum 12 ore ,
  • Număr unic de acces pentru sesizarea reclamațiilor precizat în contract,Ticheting dedicat DGASPC.
Prestatorul de servicii se obliga să execute și să garanteze următoarele activități:
  • menținerea în parametrii normali de funcționare a echipamentelor autorității contractante a căror întreținere revine prestatorului;
  • eliminarea defectelor accidentale ale echipamentelor,preluarea deranjamentelor se va face 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Preluarea deranjamentului se va face prin apelarea telefonica, sau prin e-mail, la numărul de telefon sau respectiv adresa de e-mail comunicata de prestator, asistenta tehnica vă fi gratuita pentru orice probleme legate de funcționarea rețelei pe perioada desfășurării contractului,instalarea serviciilor în toate locațiile în termen de maxim 2 zile.


Contractul pentru servicii de televiziune digital este estimat la 37800 RON

Data limită pentru depunere oferta este 12.06.2024 ora 12:00

Contractul prevede achiziționarea de servicii de televiziune digitala sau analogica (în funcție de echipamentele existente) pentru 132 televizoare.

Operatorul economic va instala și conecta toate serviciile în sediul specificat, inclusiv testarea acestora, în maxim 5 zile lucrătoare de la data semnării contractului.

După expirarea numărului de zile ofertate pentru instalarea și conectarea tuturor serviciilor achizitorul va fi îndreptățit în a percepe penalizări în cuantum de 0,1% pe zi din valoarea contractului.

Daca în termen de 15 zile lucrătoare prestatorul nu va instala toate serviciile, Autoritatea Contractanta are dreptul de a rezilia contractul.

Prestatorul are obligația să respecte în totalitate cerințele impuse în Caietul de sarcini, în vederea menținerii în bune condiții de funcționare a echipamentelor de telecomunicații din sediul central și sediile secundare ale autorității contractante.

Prestatorul de servicii se obliga să execute și să garanteze următoarele activități:
menținerea în parametrii normali de funcționare a echipamentelor autorității contractante a căror întreținere revine prestatorului;
  • eliminarea defectelor accidentale ale echipamentelor;
  • preluarea deranjamentelor se vă face 24 de ore din 24, 7 zile din 7.
Preluarea deranjamentului se va face prin apelarea telefonica, sau prin e-mail, la numărul de telefon sau respectiv adresa de e-mail comunicata de prestator; asistenta tehnica vă fi gratuita pentru orice probleme legate de funcționarea rețelei pe perioada desfășurării contractului.

În cazul apariției unei defecțiuni accidentale la echipamentele de televiziune, prestatorul are obligația începerii intervenției de remediere, la sediile autorității contractante, în maxim 2 (doua) ore de la anunțarea defectului de către persoanele desemnate, în urma diagnosticării.

Facturile se vor emite lunar de către prestator pentru D.G.A.S.P.C. Constanta și vor conține descrierea serviciilor efectuate și cantitățile prelucrate.

Facturile pentru serviciile de depozitare se vor emite la începutul lunii următoare pentru luna în care au fost prestate serviciile.

Anunțurile de participare pot fi consultate în secțiunea Document a materialului. 

PRECIZĂRI:

Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
 
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.


Citește și: 

Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța organizează licitație pentru cumpărarea de sisteme PC complet echipate (DOCUMENTE)

 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii