Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța organizează licitație pentru cumpărarea de sisteme PC complet echipate (DOCUMENTE)
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța organizează licitație pentru
09 Jun, 2024 17:00
ZIUA de Constanta
814
Marime text
- Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanție pentru cel puțin 36 de luni pentru fiecare produs
Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Constanța a anunțat, conform anunțului din SEAP din data de 7 iunie 2024, că va organiza o licitație pe 17 iunie, ora 12:00.
Aceasta constă în furnizarea a unui număr de 36 de bucăți sisteme PC complet echipate (unitate centrală, monitor, set periferice, sistem de operare).
Valoarea estimată a acestei achiziții este egală cu 169.411,76 de lei.
Contractul se va încheia pe o perioadă de trei luni de la momentul semnării contractului.
Toate produsele trebuie să fie acoperite de garanție pentru cel puțin 36 de luni pentru fiecare produs. Perioada de garanție începe de la data furnizării produselor. Pe toată durata contractului, cât și în perioada de garanție contractantul va asigura suport tehnic. Transportul și toate costurile și riscurile asociate sunt în sarcina exclusivă a contractantului. Destinația de livrare este strada Decebal nr. 22, Constanța.
Contractul va atribuit în baza criteriului prețul cel mai scăzut.
După cum se arată în caietul de sarcini, contractantul dorește o suplimentare și actualizare a echipamentului informatic, prin achiziția de PC-uri moderne, atât din punct de vedere al performanțelor, cât și a condițiilor de utilizare, asigurarea compatibilității dintre sistemele de calcul deținute și ultime tehnologii, precum și asurarea securității informatice prin accesul la ultima generație de sisteme de operare și uptade-urile aferente.
În cadrul prezentei achiziții vor fi solicitate următoarele produse și servicii:
- Unitate PC
- Monitor
- Mouse
- Tastatură
- Licență sistem operare
- Suita LibreOffice (folosește licența open source și va fi livrat gratuit)
- Asamblarea unităților PC și verificarea funcționalității acestora
- Instalarea sistemelor de operare aferente licențelor livrate
- Instalația aplicației LibreOffice
În derularea contractului, activitatea contractantului va fi condusă de următoarele principii:
- Contractantul acționează în interesul autorității/entității contractante pe durata furnizării produselor, în condițiile și cu limitele descrise în documentația aferentă prezentei proceduri de atribuire
- Contractantul acționează în sensul realizării obiectivelor prezentate pentru contract în ceea ce privește optimizarea folosirii resurselor necesare îndeplinirii obiectivelor contractului
Garanția trebuie să acopere toate costurile rezultate din remedierea defectelor în perioada de garanție, inclusiv, dar fără a se limita la:
- Demontare, inclusiv închirierea de unelte speciale necesare pe durata intervenției (dacă este aplicabil)
- Ambalaje, inclusiv furnizarea de material protector pentru transport (carton, cutii, lăzi etc)
- Transport prin intermediul transportatorului, inclusiv de transport internațional (dacă este aplicabil)
- Diagnoza defectelor, inclusiv curățarea spațiilor unde se efectuează intervenția
- Instalarea în starea inițială
- Testarea pentru a asigura funcționarea corectă
- Repunerea în funcțiune
PRECIZĂRI:
Legea 190 din 2018, la articolul 7, menţionează că activitatea jurnalistică este exonerată de la unele prevederi ale Regulamentului GDPR, dacă se păstrează un echilibru între libertatea de exprimare şi protecţia datelor cu caracter personal.
Informațiile din prezentul articol sunt de interes public și sunt obținute din surse publice deschise.
Citește și:
Cumpărări directe Constanța Ramed Health SRL, care administrează Clinica Ramed, contract cu Protecția Copilului Constanța (DOCUMENT)
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp
Comentarii