Fondul Documentar Dobrogea de ieri și de azi
BIBLIOTECA VIRTUALĂ
Ziua Constanta
//
20:20 22 12 2024 Citeste un ziar liber! Deschide BIBLIOTECA VIRTUALĂ

Podul de pe DN 39 - Km 45+223 din Mangalia, care face legătura între litoralul românesc și cel bulgăresc, reabilitat de o firmă din Galați (document)

ro

21 Mar, 2020 00:00 6152 Marime text

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA a atribuit contractul „Lucrări de reparații la pod pe DN39 Km 45+223, la Mangalia, DRDP Constanța“. Contractul nr. 25/9582 / 09.03.2020, în valoare de 16.060.822 lei, a fost atribuit societății Luconsa BM SRL din Galați.


Reamintim că în anul 2018, Direcția Regională de Drumuri și Poduri Constanța a solicitat de la Agenția pentru Protecția Mediului Constanța aviz de mediu pentru proiectul „Elaborare documentație de avizare a lucrărilor de intervenție a proiectului tehnic, a detaliilor de execuție și a documentației pentru obținere avize și acorduri pentru obiectivul pod pe DN 39 km 45+223 la Mangalia“.


Având în vedere starea podului, fapt relevat prin expertiza tehnică, beneficiarul a considerat necesară efectuarea documentației de proiectare necesară execuției lucrărilor de intervenție la Podul de pe DN 39, km 45+223 la Mangalia. Podul se încadrează în categoria de importanță „B“. Prin realizarea investiției „Reparații la Pod pe DN 39 km 45+223 la Mangalia“ se vor atinge următoarele obiective: efectuarea reparațiilor curente la pod, precum și remedierea deficiențelor de funcționare; asigurarea condițiilor de circulație rutieră și pietonală în condiții de siguranță și confort. Circulația pe timpul lucrărilor de reabilitare se va face pe jumătate de cale cu semnalizare corespunzătoare, precum și cu semnalizarea circulației pe timpul nopții.


Podul peste lacul Mangalia asigură continuitatea drumului național 39 în dreptul km 45 + 223 și face legătura dintre litoralul românesc cu litoralul bulgăresc. Amplasamentul podului a fost definitivat în anul 1988, iar execuția lucrării s-a derulat în perioada 1988 - 1989, dată la care podul a fost dat în exploatare pentru traficul rutier și pietonal. Podul are șapte deschideri: trei deschideri de 36,75 m (viaduct de acces dinspre Mangalia) + 1x72,50 m + 1x95 m + 1x72,50 m + 1 x 36,3 m (viaduct de acces dinspre 2 Mai). DN 39 are în secțiune curentă o lățime a platformei de 18 m, asigurând un carosabil cu o lățime de 14 m cu două acostamente simetrice de 2 m de fiecare parte a carosabilului.
 

Responsabili de atribuirea procedurii publice

Persoane cu funcții de decizie din cadrul Autorității Contractante, precum și persoanele din cadrul Autorității Contractante ce pot influența conținutul documentației de atribuire și/ sau desfășurarea procedurii de atribuire sunt: Dima Marin - director general regional; David Roxana - director economic; Tudor Gabriela Steliana - director adjunct exploatare; Marcu Nicolae -șef Departament Investiții; Rădulescu Iulian - șef departament mentenanță; Catană Tudorel- șef serviciul lucrări de artă și clădiri, BMS; Bunghez Adrian - serviciul Lucrări de Artă și Clădiri, BMS; Andreea Mihalache - serviciul Lucrări de Artă și Clădiri, BMS; Calinovschi Nina - șef Departament Achiziții; Chirică Teodora Hrisi - șef serviciul Achiziții; Stavru Irina Mariana - serviciul Achiziții; Popescu Florentina - serviciul Achiziții; Iorgoveanu Dima Cristi - serviciul Achiziții; Pantazescu Veronica - serviciul Achiziții; Balbae Oana-Despina - șef serviciul Contracte; Tisa Adrian Dorin - șef Departament Juridic; Enache Andreea - șef Compartiment Analiză și Avizare; Emirali Munever-șef Serviciu Contabilitate; Resit Emre - șef Serviciu Financiar -Salarizare; Șatrapele Doina - șef compartiment CFP.
 

Luconsa BM SRL, în datele Registrului Comerțului

Înființată în anul 2004, Luconsa BM SRL are sediul în municipiul Galați, strada Dr. Constantin Levaditti. Capitalul social subscris de 950000 lei, integral vărsat, este compus din 95000 de părți sociale. Valoarea unei părți sociale este de 10 de lei. Asociați persoane fizice sunt: Bojian Liliana și Bojian Constantin, fiecare cu câte 50% din capitalul social. Cei doi asociați sunt și administratorii societății care se ocupă de lucrări de construcții a clădirilor rezidențiale și nerezidențiale. În anul fiscal 2016, societatea cu 45 de salariați a declarat un profit de 5.979.688 lei și o cifră de afaceri de 2.0847.995 lei. De asemenea, în anul 2017, firma cu 43 de salariați a raportat un profit de 387.040 lei și o cifră de afaceri de 12.457.293 lei. Situația financiară pe anul 2018 arată astfel: un profit de 1.301.567 lei, un număr de 24 de salariați și o cifră de afaceri de 13.219.446 lei.



Despre toate procedurile publice cu impact asupra județului Constanța, cine și ce cumpără, cine și cât câștigă puteți citi accesând categoria „Combaterea criminalității în achizițiile publice“.

În secțiunea "Documente" puteți consulta anunțul de atribuire a contractului de pe licitatiapublica.ro.


Citește și:

Podul de la Mangalia intră în reparație! Ce sumă alocă CNAIR (document)


Podul peste lacul Mangalia, care face legătura între litoralul românesc și cel bulgăresc, va intra în reabilitare (document)

Circulația pe timpul lucrărilor, restricționată! Date din proiectul de reabilitare a podului de la Mangalia, care face legătura între litoralul românesc și cel bulgăresc
 
Urmareste-ne pe Google News
Urmareste-ne pe Grupul de Whatsapp

Ti-a placut articolul?

Comentarii